۱۳ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی در تهران رعایت می‌شود/ پیش‌بینی پاییز سخت کرونایی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: در صورت تداوم وضعیت فعلی و نحوه اجرای سختگیری‌ها تشدید وضعیت درگیری استان تهران با بیماری کرونا پیش‌بینی می‌شود.

۱۳ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی در تهران رعایت می‌شود/ پیش‌بینی پاییز سخت کرونایی

منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس، اظهار کرد: با توجه به اینکه محدودیتی در اوایل سال جاری شامل برخی ممنوعیت‌ها و رعایت فواصل اعمال و نتیجه آن در اردیبهشت‌ماه مشاهده شد، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در روز به ۳۴ نفر رسید.

وی گفت: پس به این نحو این تجربه وجود دارد و طبق آمار و پایش وزارت بهداشت و گفته معاون کل وزیر بهداشت در آن زمان میزان رعایت دستورالعمل‌ها ۴۸ درصد بود و امروز این آمار ۱۳ درصد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان کرد: اگر رعایت‌ها افزایش یابد رهاورد بهتری صورت خواهد پذیرفت و به محض اینکه محدودیت‌ها مورد تأیید ستاد ملی قرار گیرد در استان تهران اجرا می‌شود.

درجاتی تصریح کرد: در صورت تداوم وضعیت فعلی، عدم رعایت دستورالعمل‌ها و میزان و نحوه سختگیری‌ها وضعیت درگیری بیماری کرونا در ادامه فصل پاییز در استان تهران تشدید خواهد شد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    سالمندان زیادی داریم که بیمه ندارنندوخرجی دواودرمان ندارندچه بایدکردزیادنندفکری کنید

  • قلندر
    0

    اول که گفتن بیماری کرونا را رایگان درمان میکنیم حالا اگر یه فقرا بیمار بشن معلومه که نه می‌توان بیمارستان رفت و نه فرزندشان را سیر کرد ما نیاز سخت مدیریتی داریم تا قوه قضاییه پولهای اختلاس گران را گرفته و خرج محرومان و بیمارستان آنها کند.نعره کن ای ملت مظلوم بیمار نعره کن.فلاکت تا بکجا????

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها