رئیس کمیته المپیک هم کرونا گرفت/ مثبت شدن تست صالحی امیری بعد از دیدار با یکی از قهرمانان

خوشبختانه وضعیت جسمانی دکتر صالحی امیری مناسب است و بعد از اتمام‌ دوره قرنطینه در محل کمیته حضور خواهند یافت.

رئیس کمیته المپیک هم کرونا گرفت/ مثبت شدن تست صالحی امیری بعد از دیدار با یکی از قهرمانان

تست کرونای دکتر صالحی امیری مثبت شده ولی خوشبختانه وضعیت جسمانی رئیس کمیته ملی المپیک مساعد است؛ دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از ملاقات دکتر صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور کشورمان که تست کرونایش هم مثلا اعلام شد جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش دکتر صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمانی ایشان خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهند بود.

سعیدی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیکاری کرونا، دکتر صالحی امیری حضور دایمی وفعالی در راستای پیگیری چالشها ومشکلات فدراسیونها داشتند وهیچگاه عرصه راخالی نکرده ونخواهند کرد؛ کماکان مسایل راپیگیری خواهند کرد.
در همین راستا جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: سال بسیار حساسی را سپری می کنیم که می بایست اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیونها انجام شود. به هیچ عنوان نمی توان فعالیتهای کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها