موسوی:

بانک صادرات از قشر آسیب پذیر جامعه دستگیری می کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد که بانک صادرات در ارائه تسهیلات به بازنشستگان و توجه به تولید داخل، حمایت از شرکت های دانش بینان را نیز در دستورکار خود قرار دهد.

بانک صادرات از قشر آسیب پذیر جامعه دستگیری می کند

کاظم موسوی با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: بانک ها می توانند با کاهش میزان سود تسهیلات ارائه شده به مردم کمک کنند و اقداماتی مشابه بانک صادرات داشته باشند تا از فشار اقتصادی به مردم کاسته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بانک ها باید سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را فراهم کنند و سختگیری کمتری در ارتباط با معوقات بانکی مردم داشته باشند، در حال حاضر هم واحدهای تولیدی تحت فشار هستند و هم معیشت مردم به خطر افتاده از این رو انتظار می رود بانک ها به فکر مردم باشند.

وی بیان کرد: مدیر عامل بانک صادرات که فرد شریف و کار بلدی است باید نظارت کامل بر عملکرد تمام شعب این بانک در سراسر کشور داشته باشد تا مردم از تسهیلات ارائه شده این بانک به مساوات بهره مند شوند، سیاست بانک ها باید دستگیری از مردم باشد و به کمک اقتصاد کشور بیایند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، گفت: بانک ها با تامین سرمایه در گردش تولیدکنندگان داخلی و ارائه تسهیلات به اقشار آسیب پذیر جامعه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: بانک صادرات در ارائه تسهیلات به بازنشستگان و توجه به تولید داخل، حمایت از شرکت های دانش بنیان را نیز در دستورکار خود قرار دهد.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها