بابایی کارنامی:

از اقدام بانک صادرات برای اصلاح رابطه مصرف کننده و تولیدکننده قدردانی می شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی می گوید که به هر تفکر اقتصادی که بتواند به رونق تولید داخل کمک کند و ارتباط خوبی بین مصرف کننده و تولید کننده داخلی ایجاد کند باید جایزه داد.

از اقدام بانک صادرات برای اصلاح رابطه مصرف کننده و تولیدکننده قدردانی می شود

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: به هر ارگان، بنگاهی و هر تفکر اقتصادی که بتواند به رونق تولید داخل کمک کند و ارتباط خوبی بین مردم به عنوان مصرف کننده و تولید کننده داخلی ایجاد کند باید جایزه داد.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس ادامه داد: درکشور در چند سال اخیر متاسفانه شاهد بودیم که دولتی ها اعتقادی به تولید داخل نداشته و بیشتر به سمت واردات حرکت کردند، در واقع توان تولید داخل اولویت قرار نگرفت در عوض واردات محور اقدامات اقتصادی بود.

وی بیان کرد: باید گفت در حال حاضر تفکر نئولیبرال در کشور حاکم است که بر علیه تولید داخل عمل می کند، در این هفت سال حاکم شدن تفکر اقتصادی مبتنی بر واردات باعث ایجاد عمده مشکلات برای مردم شد، هر چه درآمد ارزی داشتیم چه ارز آزاد و چه ارز جهانگیری به سمت برای وادرات حتی کالاهای که درداخل تولید می شد، رفت.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در حالی که تولیدکنندگانی در کشور داریم که می توانند صادرات داشته باشند اما این واحدهای تولیدی مورد حمایت دولت قرار نمی گیرند در عوض شاهد هستیم که واردات کننده از آن سوی مرز دست به واردات کالاها با کیفت پایین می زند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هر کسی چه بانک صادرات که از زحماتشان تشکر می کنیم یا هر موسسه مالی که اقداماتش منجر شود تا از تولید داخلی حمایت شود، در عین حال کمک به اقشار ضعیف جامعه را در نظر دارد و تلاش می کند ارتباط درستی بین تولیدکننده و مصرف کننده ایجاد شود قدرانی می کنیم و اقدامتش را مفید ارزیابی می شود

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها