ارزش سهام عدالت، امروز ۲۸ مهر ۹۹

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی این سهام به ۱۳ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۷۲ تومان رسید که نسبت به روز قبل (یکشنبه ۲۷ مهرماه) ۵۸۸ هزار و ۵۲۳ تومان معادل ۴.۲ درصد کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت، امروز ۲۸ مهر ۹۹

امروز همه شاخص‌های بورس قرمز‌پوش بوده و کاهش پیدا کردند، به گونه‌ای که شاخص کل نسبت به روز قبل ۳.۴۲ درصد افت کرد. نماد‌های بانکی، فلزی و پالایشی‌ها که بیشترین تاثیر را بر ارزش سبد سهام عدالت دارند روند منفی داشتند و این موضوع باعث شد تا سبد سهام عدالت دوباره روندی نزولی پیدا کند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت بیش از ۵۱ هزار واحدی، تا ارتفاع یک میلیون و ۴۶۲ هزار و ۵۲۷ واحد عقب‌نشینی کرد.

هم‌زمان با افت ۳.۴۲ درصدی شاخص کل بازار سهام به دلیل عرضه سنگین در نماد‌های شاخص‌ساز، ارزش سبد سهام عدالت نیز بیش از ۴.۲ درصد افت کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی این سهام به ۱۳ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۳۷۲ تومان رسید که نسبت به روز قبل (یکشنبه ۲۷ مهرماه) ۵۸۸ هزار و ۵۲۳ تومان معادل ۴.۲ درصد کاهش یافت. قیمت ۶۰ درصد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که دارندگان قادر به فروش آن هستند به ۷ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۷.۲۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۴۴۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۸.۸۱ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۸ هزار و ۱۲۴ تومان کاهش یافت.

منبع: نبض بورس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    همه ایرانیا سر کار گذاشتن

  • کاربر ناشناس
    0

    مردمو خسته کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها