سانحه هواپیمای اوکراینی در حال بررسی/ سازمان هواپیمایی غرامت تعیین می کند

از ساعاتی پیش، جلسه بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی در وزارت امورخارجه با حضور نمایندگان ایران و کشورهای اوکراینی در حال برگزاری است و ارزیابی و محاسبه غرامت یکی از موضوعاتی است که توسط سازمان هواپیمایی تعیین خواهد شد.

سانحه هواپیمای اوکراینی در حال بررسی/ سازمان هواپیمایی غرامت تعیین می کند

ساعت ۰۶:۱۸ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه امسال هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) سقوط کرد و منجر به جان باختن همه ۱۷۶ نفر مسافران و خدمه پروازی این هواپیما شد.

البته پس از سه روز با اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح، مشخص شد که این سقوط ناشی از شلیک اشتباه پدافند ایران به سمت این هواپیمای بوئینگ مدل ۸۰۰ - ۷۳۷ بوده است.

امروز و پس از ماه‌ها ارزیابی و بررسی، جلسه‌ای با موضوع بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی در وزارت امور خارجه با حضور هیات‌های ایرانی و اوکراینی در حال برگزاری است و در این جلسه موضوعات مختلفی مطرح شده و به بحث گذاشته خواهد شد.

یکی از موضوعاتی که در این جلسه در حال ارزیابی است، تعیین غرامتی است که باید بابت این سانحه پرداخت شود و متولی آن سازمان هواپیمایی خواهد بود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیر
    0

    چشم بسته غیب گفتید. خب معلومه که سپاه زده ... خدایا توی این مملکت چه خبره؟ کی جواب این انسان های بیگناه رو که بخاطر بی تدبیری و بی عرضگی مسئولین کشور پودر شدند رو میده ؟؟؟ حقیقت مثل ته خیار تلخه نه؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها