صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در مشهد برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی خراسان رضوی در دومین روز از هفته نیروی انتظامی در مشهد برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در مشهد برگزار شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه در این مراسم گفت: طی یک سال گذشته بیش از ٦٠ مورد آماده باش برای برقراری نظم و امنیت در استان داشته‌ایم.

سردار ابراهیم قربان‌زاده افزود: طی یک سال گذشته موضوعات مختلفی نظیر شهادت سردار سلیمانی، هدفمندی یارانه ‌ها، حمله مقتدرانه به مقر آمریکا در عراق، انتخابات مجلس و شیوع بیماری کرونا موجب موج سواری معاندان شد اما با حضور مقتدرانه ناجا برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی انتظامی در استان رقم خورد و در مراسم دهه پایانی صفر حضور چشمگیری برای تامین نظم و امنیت داشتیم.

وی ادامه داد: روزانه بیش از ١٦ هزار تماس با مرکز فوریتهای پزشکی ١١٠ برقرار می شود که نیمی از آن به ماموریت منجر می شود با این وجود کشف بیش از ٣٢ درصد انواع جرایم و بیش از ٩٥ درصد قتلها، افزایش ٣٤ درصدی کشف مواد مخدر، کاهش تصادفات، کاهش فعالیت اراذل و اوباش و مقابله با کرونا در کنار مدافعان سلامت طی یک سال گذشته از اقدامات این نیرو بوده است.

رییس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امروز به رغم وجود ناامنی ها در اطرافمان، در کشور، شهرها و استان در برقراری امنیت زبانزد هستیم و این امنیت محصول همدلی جمعی است که نیروی انتظامی در خط مقدم آن ایستاده است،

حجت الاسلام علیرضا رامیار افزود: برقراری این امنیت هزینه داشته و ناجا در کشور حدود ١٣ هزار و ٥٠٠ شهید و در خراسان رضوی حدود هزار شهید در کنار ٢٤٤ شهید مرزبانی تقدیم کرده است لذا باید امنیت را با تلاش به نقطه ایده آل برسانیم.

وی ادامه داد: بیش از ٢٠٠ ماموریت منحصر به فرد در ناجا انجام می شود که البته ممکن است خطا هم وجود داشته باشد اما تلاش شبانه روزی ناجا در حال انجام است.

در این مراسم همچنین سردوشی سربازان وظیفه اعطا و از نیروهای نمونه قدردانی شد.

هفته نیروی انتظامی از دیروز ۲۷ مهر ماه آغاز شده‌ است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها