واکنش ابتکار به توهین جنسیتی یک نماینده


27 مهر 1399 - 21:26
5f8c81b441097_2020-10-18_21-26
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به توییت توهین آمیز نماینده تهران پاسخ داد.

معصومه ابتکار پیرامون اظهارات اخیر حسن روحانی در خصوص صلح در حساب توییتری خود نوشته بود: «‌«صلح بهتر است»

قرآن کریم صلح را از خانواده خواسته ... و الصلح خیر ...

پیامبر اکرم همواره از صلح استقبال کردند

امام حسن ع با حسن خلق مرام صلح را بر پا کرد

امام حسین ع را وادار به جنگ کردند

امام رضا ع هم خواستار صلح شد

حالا همین مطالب را رییس جمهور گفته!

چرا اینقدر بر اشفتید؟»

این توییت ابتکار با پاسخ مجتبی رضاخواه، نماینده تهران در مجلس همراه شد.

رضاخواه در صفحه توییترش خطاب به ابتکار نوشت: «‌سرکار خانم ابتکار گفته‌اند که قرآن کریم طالب صلح در خانواده است و بعد معترض شده که چرا از سخن رییس‌جمهور برآشفتید! به عبارت ساده‌تر ایشان مشکل آمریکا با ایران را مشکل زناشویی می‌داند! این سطح از تحلیل به کنار، اما آیا شما بخاطر مشکلات زناشویی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید؟!»

واکنش ابتکار به توهین جنسیتی یک نماینده مجلس

ابتکار هم در پاسخ به نماینده تهران نوشت: «‌‎آقای رضاخواه،از شما که هم سن فرزند من هستید،بعنوان نماینده مجلس، بعید بود از کنایه معاندین به تسخیر سفارت آمریکا استفاده کنید. شما بیاد ندارید ولی امام راحل آنرا انقلاب دوم نامیدند و معاندین آن را در سطح بالا رفتن از دیوار خفیف کردند، شما اما با چاشنی زشت جنسیتی توهینِ مضاعف کردید.»

واکنش ابتکار به توهین جنسیتی یک نماینده مجلس

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به توییت توهین آمیز نماینده تهران پاسخ داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8c81b441097_2020-10-18_21-26
27 مهر 1399 - 21:26

معصومه ابتکار پیرامون اظهارات اخیر حسن روحانی در خصوص صلح در حساب توییتری خود نوشته بود: «‌«صلح بهتر است»

قرآن کریم صلح را از خانواده خواسته ... و الصلح خیر ...

پیامبر اکرم همواره از صلح استقبال کردند

امام حسن ع با حسن خلق مرام صلح را بر پا کرد

امام حسین ع را وادار به جنگ کردند

امام رضا ع هم خواستار صلح شد

حالا همین مطالب را رییس جمهور گفته!

چرا اینقدر بر اشفتید؟»

این توییت ابتکار با پاسخ مجتبی رضاخواه، نماینده تهران در مجلس همراه شد.

رضاخواه در صفحه توییترش خطاب به ابتکار نوشت: «‌سرکار خانم ابتکار گفته‌اند که قرآن کریم طالب صلح در خانواده است و بعد معترض شده که چرا از سخن رییس‌جمهور برآشفتید! به عبارت ساده‌تر ایشان مشکل آمریکا با ایران را مشکل زناشویی می‌داند! این سطح از تحلیل به کنار، اما آیا شما بخاطر مشکلات زناشویی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید؟!»

واکنش ابتکار به توهین جنسیتی یک نماینده مجلس

ابتکار هم در پاسخ به نماینده تهران نوشت: «‌‎آقای رضاخواه،از شما که هم سن فرزند من هستید،بعنوان نماینده مجلس، بعید بود از کنایه معاندین به تسخیر سفارت آمریکا استفاده کنید. شما بیاد ندارید ولی امام راحل آنرا انقلاب دوم نامیدند و معاندین آن را در سطح بالا رفتن از دیوار خفیف کردند، شما اما با چاشنی زشت جنسیتی توهینِ مضاعف کردید.»

واکنش ابتکار به توهین جنسیتی یک نماینده مجلس

 

منبع: برترین‌ها

24

نظرات 47
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
قلندر 1 0 پاسخ 1399/8/2 -00:13

مگر رهبر کبیرانقلابتان نگفت تسخیر لانه جاسوسی از انقلاب اول هم مهمتر بود پس به خانم ابتکار توهین نکنین ملعونهای متحجر توهین به کار ایشان توهین به آیت الله خمینی است من هم با تسخیر سفارتها مخالفم اما انقلاب که میشه خیلی کارها را نمیشه کنترل کرد گروهایی هم لات وارازل اوباش همان موقع زیر ساختها و موزه‌های تاریخی را غارت و و یران کردن چرا همه آن چه امام خمینی مورد نظر مثبتش بود مورد حجوم قرار میگیره کاسه زیر نیم کاسه ای هست.نعره هایت کو خاک گلگون شب یاران شده هاله نور دلواپسان.

ناشناس 7 0 پاسخ 1399/7/28 -17:06

انقلاب دوم تسخیر سفارت امریکا؟؟!! اما همگیمون گرین کارت داریم وبچه هامون ساکن کشور شیطان اکبر هستن حالا همه.مردم فقط مردم نه مسئولین بگن مرگ برامریکا

داروغه 6 0 پاسخ 1399/7/28 -12:50

چرا چهره بعضی از مسئولین آنقدر زشت و ترسناک شده ؟؟؟؟

مهری 6 0 پاسخ 1399/7/28 -12:43

سفارت هر کشور متعلق به آن کشور است ،در اصل شما از دیوار مردم رفتی بالا و ما هنوز بعد چهل سال داریم حساب پس میدیم .در کل من حق به شما میدم اگر من هم بدونم الان از دیوار یک سفارت برم بالا تا آخر عمر خودم و خانواده ام تامین هستند این کارو میکنم .البته برای بالا رفتن از دیوار از محارم کمک میگرم نه از مردان نا محرم

خسته 8 0 پاسخ 1399/7/28 -11:12

جمع کنین این بسات این زشت این غلطه مملکت داره با این گرونی به فنا می ره بعد این زنیکه لفضه قلم حرف می زنه اینو بگو که از اون وقتی که انقلاب شد تا حالا چقدر بردی چقدر خوردی کیسه کیسه پولو کجا بردین اینو بگو

بنده خدا 7 0 پاسخ 1399/7/28 -11:08

خانم ابتکار شما از دیوار بالا میرفتید کی براتون قلاب گرفته بود ؟؟؟؟ شما که دم از اسلام و ... میزنید حتما اون موقع همسر یا برادراتون اونجا نبودن که این کار رو بکنن . خوشحال میشم این مسئله رو روشن کنید ؟؟ البته اگه یهو یه داستان سر هم نکنید و نگید که برادرم بوده یا شوهرم که کمکم کرده .

ناشناس 1399/7/28 -17:08

مثل حجاب بعضی ها که باد میبره اینم باد ازدیوارسفارت برده بالا

قیطران از روستای حی 8 1 پاسخ 1399/7/28 -10:55

وطن فروش کامل وعامل بد بختی مردم ایران امثال ابتکار

دانا 5 8 پاسخ 1399/7/28 -08:46

اینکه خانم ابتکار از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند مورد تاییدم نیست.برای قطع رابطه با هر کشوری راه های دیپلماتیک وجود دارد ولی بی ادبی یک نماینده ی مجلس به ایشان انسان را به یاد مردانی که به بانوان متلک می اندازند و بسیار حقیر هستند می اندازد.

ناشناس 5 0 پاسخ 1399/7/28 -08:41

لامصب نگا قیافه ها همشون عین هم شده حال آدم بهم میخوره

ذوالقرنین 7 1 پاسخ 1399/7/28 -08:31

خانم ابتکار سرزمین وحی رو فرانسه میداند.ایشون پروژه مقطوع النسل کردن ایرانی ها را در کنار بقیه نقشه های بیگانگان رهبری میکنه کسی که نابودی وتجرد قطعی دهها میلیون دختر رو مخفی میکنه وبرا سرپوش گذاشتن بر اون یه دختر چهارده ساله رو علم میکنه

امیر 1 3 پاسخ 1399/7/28 -08:07

امیدوارم این رزومه رضاخواه (ببخشید لفظ آقا رو بکار نمیرم چون برای الفاظ هم احترام قائلم) در ویکی پدیا اشتباه باشه فارغ التحصیل رشته .. از دانشگاه کلرادو آمریکا؟؟؟ پس خانم ابتکار مشکل خانوادگی ایشون روهم حل کردن!!!

امیر 2 5 پاسخ 1399/7/28 -08:00

حداقل چیزی که من تا این سن یادگرفتم احترام بزرگتر نگه داشتن بوده * کار به اصل ماجرا ندارم ولی این عزیز دلی که تازه راه بهارستان رو یاد گرفته اگر مسیرش به پاستور بخوره خودش رو هم انکار میکنه دل و جرئت یک فرد سیاسی گله و دعوی و شکایت بصورت چشم در چشم و در مجالس سیاسی است نه آنرا به دل مردم آوردن که سودش هیچ برای مردم است و اسم برخی افراد تازه به دوران رسیده رو اینچنینی رو بر سرزبان بندازه

حمید 3 6 پاسخ 1399/7/28 -07:43

سلام خانم دکتر ، ایشان همانطور که فرمودید بچه ساله و بفرندوه امام راحل در سرش شورجوانی دارد ، شما به برزگوار خود ببخشیدش ، بخشش مرام بزرگان است .

FARID 8 0 پاسخ 1399/7/28 -06:55

از دیوار خونه کسی بالا رفتن که کار زشتیه تازه عیب هم هست

رامین 3 9 پاسخ 1399/7/28 -06:36

خانم ابتکار نازنین این تازه به دوران رسیده ها ارزش پاسخگویی ندارند.

عبدا 2 7 پاسخ 1399/7/28 -06:03

بچه گک بی تجربه ست،خانم ابتکاربه بزرگواری ببخشند.

عرش 7 1 پاسخ 1399/7/28 -05:50

سلام خانم لطف کن سا‌کت باش وبی اندیش

ناشناس 4 16 پاسخ 1399/7/28 -01:52

چرا به خانم ابتکار بدبیراه میگین همتون ازیک کرباسین عرضه داشته خانم ابتکار

جواد 21 4 پاسخ 1399/7/28 -01:30

خانم ابتکار آن موقع که از دیوار سفارت بالا رفت عاشق بود الان عشق جوانی فروکش کرده قربان آمریکا می رود که چه نانی برایش پخت

پزشک سهمیه ای 1 7 پاسخ 1399/7/28 -00:54

من شعور حرف زدن ندارم

پزشک سهمیه ای 3 4 پاسخ 1399/7/28 -00:11

من هر دقیقه یک غلطی میکنم جدی نگیرید فقط زر میزنم

محمود 14 17 پاسخ 1399/7/28 -00:10

خانم محترم ، الان دیگه سی سال قبل نیست ، مردم کاملا آگاه و با سوادند ، صلح امام حسن هم بخاطر خیانت نزدیکترین یارانش بود که به پول معاویه دل دادن و از 120 هزار نفر 80 هزار نفر خودشون رو به معاویه فروختن و امام حسن چاره ای نداشت ، ولی الان ما جوونها مثل بعضیها دنبال پول و دنیا نیستیم و همچنان پای دین و اسلام و رهبر و لایت فقیه و سردار دلها و محور مقاومت سخت وایسادیم ، حتی اگر از گرسنگی بمیریم تن به ذلت نمیدیم ، همامطور که پیامبر و یارانش چند ماه تو سخترین تحریم ها توی شعب ابیطالب محاصره اقتصادی شدن و صلح نکردن ما هم صلح نمیکنیم ، چون که ما چهار سال پیش با دنیا صلح کردیم با سیاستهای شما و دوستان شما ، وضعیتمون اینه ، دیگه بسه لطفا ،، ممنون میشم از طرف عموم مردم صحبت نکنید و تصمیم نگیرید ، مچکر

هرکسی ایرانی 1399/7/28 -06:29

شما هم از طرف همه قول از جان گذشتگی نده زنان از فقر همش سمت فحشا رفتند جوانها از نداری سمت دزدی رفتند الان چندین هزار مورد ما تحریم هست بیایید جمع کنید این اشغال مرامتون را اگربا امریکای مسیحی صلح نمیکنند با چین و روسیه کمونیست سالهاست نون و نمک میخورند بیخودی از کلمه مردم استفاده و خرج نکن برید به درک

بنده خدا 1399/7/28 -11:46

همه کسانی که شعار میدهند جیره خور هستند و مشکل نان ندارند

م 12 3 پاسخ 1399/7/27 -23:58

بالاغیرتا راست گفته اخه ادمی که جوگیر بوده زمان امام با چندتا دانشجو دیگه همچنین کاری کردند از قبل اون به نوایی رسیدند الان نباید دم از صلح بزنند خداوکیلی طرفتون رو معلوم کنید !!!

احسان 28 2 پاسخ 1399/7/27 -23:52

شما از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتی، ملت 40 ساله داره تاوان اون حرکت و میده، بعد شما با خیال راحت پسرت و فرستادی آمریکا. خجالت نمیکشی؟

ناشناس 14 3 پاسخ 1399/7/27 -23:46

خانم ابتکار یکی ازعوامل به انزوا کشیده شدن دولت شما هستین شما در سن مادر بزرگ بنده هستین وخوب به یاد دارین که امام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند ولی شما که نان آن چند روز را از ابتدای انقلاب می خورید ولی با خانواده ایرانی چه کردین با جوانان چه کردین با دختران چه کردین کاری کردین زنان همه وادارشدند به کار بیرون از خانه چون نمی شود ازدواج کرد اگر هم ازدواج کنن باید در مخارج خانه مشارکت کنندچون جو راشما به این گونه درست کردین خدا از شما ودولت روحانی نگذرد انشالله همانند بسیاری از مادران که شاهد پرپر شدن فرزندان خود در این اوضاع هستند شما هم پرپرزدن فرزندتا ن باشید شاید متوجه شوید واقعأ در ایران چه خبر است وکسستگی میان جنسیتی به خود شما وخانواده تان برسد

موسوی 12 4 پاسخ 1399/7/27 -23:42

ابتکار خانم که نام قرآن و امام. حسن و خمینی رو به زبان میاری،، لطفا برا حق الناس هم به قرآن رجوع کن،، برا اینکه همرنگ مردم بشی و ساده زیست، رفتار خمینی کبیر رو الگو قرار بده و پیرو راه امام. حسن باش،،، لطفا وقت نیاز دم از قرآن و. پیغمبر نزنین ،،، رفتارتون رو امامی کنین

یکی 1399/7/28 -00:43

قسمت اول حرفتون درباره حق الناس و رجوع به قرآن درسته ولی شما میدونید ساده زیستی چیه؟ جماران رو بطور کامل دیدید؟؟؟؟!!!

پزشک سهمیه ای 6 8 پاسخ 1399/7/27 -23:40

رضا خواه در یکسال ارشد و دکتری گرفته.چطور امکان پذیر است

ریزه میزه 11 6 پاسخ 1399/7/27 -23:17

خانم ابتکار!اگر قران درست نمیدانید حق نداریدصلح بین زن وشوهر رابه تسلیم شدن و مذاکره باامریکا ارتباط دهید.ایاازآیات جهاد وسربلندی مسلمین درقرآن هم چیزی میدانی!؟شماها ورئیستان چرا بصورت ناقص وبی ربط بخاطرمنافعتان ازقران وائمه بهره برداری میکنید!؟اینقدرمردم رابیسوادفرض کرده اید!

کاربر ناشناس 10 12 پاسخ 1399/7/27 -23:11

این اقا پسر باچند رای اومده حتما با صد تا

ناشناس 1399/7/28 -17:14

رای میلیونی روحانی وعارفو دیدیم. خخخخخخخخح

ناشناس 5 4 پاسخ 1399/7/27 -22:47

من از ترسو ها متنفرم حرف های یک ترسو و نسنجیده گو حرف های ملت نیست نفرت بر ترسو های دنیا دوست

. 1399/7/28 -03:50

توخودت اگرترسونبودی،نامت رادرست می نوشتی!!!

یک فارغ التحصیل جویای کار پسر 19 4 پاسخ 1399/7/27 -22:41

من از ابتکار خیلی متنفرم چون خودش از دیوار سفارت رفت بالا تا بچه هاشو بندازه تو حیاط امریکا واقعا چه جوابی واسه من جوان وطن پرست داری ایا اگر مثل ما فقر و کمبود میداشتی دم از این چرت ووپرتا میزدی ملت ایران خیلی فهیمند مدیر محترم نشریه خواهش میکنم از مسئولین چند رنگ تو سایت حرفی نزن

تاریخ 13 1 پاسخ 1399/7/27 -22:28

سفارت‌نوردای عزیز دیدید بالاخره تاریخ یقه شمارو گرفت؟ فهمیدید هر چیزی تاوانی داره که تا ته دنیا باید پاش وایستید؟و اوضاع رو ببینید که سیستر مر‌ی‌ها شدن طرفدار امریکا و مذاکره!!!

صادق 1399/7/28 -00:16

درور بر شرفت که انقدر دقیق گفتی

حسن 9 4 پاسخ 1399/7/27 -22:05

صلح امام حسن به معنای سازش نبود به معنای ذلت نبود بخاطر شکم نبود بخاطر ترس نبود بخاطر حفظ دین بود ،گاهی مبارزه با شمشیر هست گاهی با زبان گاهی با رفتار گاهی با قلم .... امام حسن مبارزه با شمشیر را کنار گذاشت ولی مبارزه با قلم و زبان و. پابرجا بود

علی 10 15 پاسخ 1399/7/27 -22:01

وقتی یک بچه نه با رای که با رانت وارد مجلس شود بیش از این از او انتظار نمی رود

ناشناس 14 9 پاسخ 1399/7/27 -22:00

وقتی نماینده مجلس چنین دیدگاهی دارد باید بر حال خود گریید.

گریید؟؟؟؟؟؟ 1399/7/28 -08:41

گریست

محمود 13 12 پاسخ 1399/7/27 -21:59

اقای رضا خواه شعوروادب تربیت مال انسانه من نمیدانم چرا شما اینها محروم بودید.حتما جای دیگه زندگی میکردی

ناشناس 16 10 پاسخ 1399/7/27 -21:56

آمریکا صلح نمی خواهد تسیلیم محض می خواهد تجربه صدام وقذافی فراموش شده ؟

یکی از مردم 1399/7/28 -00:49

چرا دیکتاتورهارو مثال میزنی؟ کره جنوبی و ژاپن ورشکسته بودن جنگ با آمریکا داشت نابودشون میکرد ولی بعد از صلح تو همه چیز واقعا خودکفا شدند از دارو گرفته تا اتومبیلهایی که تو دنیا اول میشه!!! همون چیزی که شماها تو تحریم دنبالش میگردید که محاله بهش برسید اونها تو صلح بهش رسیدند...درضمن اونها نفت و گاز هم ندارن و موفق شدند!!!

امید 26 3 پاسخ 1399/7/27 -21:44

خانم ابتکار پسرت تو امریکا سالها چکارمیکنه؟ ومتر دروغ بگو مردم رو احمق فرض نکن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
جنجال مهدی کوشکی و ریحانه پارسا، تئاتر و بازی بود/ امین فردین آمار میهمانی بازیگران را از من می‌خواست/ به خاطر تتلو کتک خوردم
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
همه موموهای ژاپنی را بشناسید/ از پیرزنی که کودکان را می‌دزدد تا شبحی که به خاطر انتقام از همسرش مردان را می‌کشد!
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد