محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد

در جلسه امروز هیئت دولت ، محمد صادق معتمدیان به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شد.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد

در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست ‌حجت الاسلام حسن روحانی ‌ رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور برای تصدی استانداری خراسان‌رضوی توسط «محمدصادق معتمدیان» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

‌هیئت وزیران پس از بررسی صلاحیت و برنامه‌های وی، به او رأی اعتماد داد.

وی متولد کرمانشاه دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است‌. معتمدیان قبل از انتخاب به عنوان استاندار خراسان رضوی ‌، استانداری خراسان جنوبی و سابقه خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و ستاد دستگاه‌های اجرائی در تهران را در کارنامه خود دارد‌.

استاندار جدید خراسان رضوی همچنین عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور است. ریاست شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی پژوهشی در شمال غرب کشور، خدمت در استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاه های اجرایی از سال 1379 تاکنون و خدمت در ستاد دستگاه های اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل از مهمترین سوابق اجرایی معتمدیان است.

معتمدیان در مدت 22 ماه تصدی خود در استانداری خراسان جنوبی، با بررسی میدانی مشکلات، نیازها و شنیدن درخواست های مردمی قطار توسعه خراسان جنوبی را ریل گذاری کرد و با حضور مدیران ارشد نظام و مسئولین دولتی در اولین گام اعتبارات خراسان جنوبی را افزایش داد‌.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حبیب
    0

    هر جا هست خدایش به سلامت دارد.مدیری دلسوز که در مدت تصدیش در خراسان جنوبی خدمات زیادی به یادگار گذاشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها