سرمدی واله:

جزییات ارائه تسهیلات بانک صادرات به بازنشستگان بر اساس شرایط این قشر باشد

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس تاکید دارد بانک صادرات در ارائه تسهیلات خرید لوازم خانگی به بازنشستگان شرایط این قشر آسیب پذیر را در نظر بگیرد.

جزییات ارائه تسهیلات بانک صادرات به بازنشستگان بر اساس شرایط این قشر باشد

کیومرث سرمدی واله با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: در روزهایی که فشار اقتصاد و معیشتی به مردم و به خصوص قشرآسیب پذیر بازنشسته زیاد است همه بانک ها و مراجعی که می توانند زمینه زندگی راحت تر و خرید ملزومات زندگی مردم را تامین کنند باید وارد میدان شوند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: ارائه تسهیلاتی این چنینی از سوی بانک صادرات خدمات مثبتی به بازنشستگان لشکری و کشوری که پایه حقوقی ناچیز دارند و به دلیل کهولت سن به سختی می توانند از تامین مخارج زندگی در بیایند.

وی تاکید کرد: ارائه تسهیلاتی برای خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل به بازنشستگان در صورتی می تواند موثر باشد که درصد و زمان بازپرداخت آن متناسب با شرایط و توان اقتصادی بازنشستگان باشد، بانک صادرات جزییات این تسهیلات را با توجه به وضعیت بازنشستگان طراحی کند تا موثر واقع شود.

عضو کمیسیون اجتماعی درمجلس بیان کرد: از سوی دیگر طرح بانک صادرات کمک به تولید داخل است چرا که با واردات بی رویه و بی کیفت خارجی تیشه به ریشه تولید داخل زده شد و اکنون با طرح بانک صادرات تولید داخل رونق می یابد و اشتغال زایی رقم می خورد. این حرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای توجه به توان داخل و جهش تولید ملی است.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها