سنگدوینی مطرح کرد:

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با طرح جدید ارائه تسهیلات بانک صادرات

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید دارد که با طرح جدیدبانک صادرات برای ارائه تسهیلات، بازنشستگان را نسبت به خرید محصولات تولید داخل ترغیب می کند.

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با طرح جدید ارائه تسهیلات بانک صادرات

رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: اقدام بانک صادرات عالی است، اگر سایر بانک ها نیز وارد این مدار شوند سیاست اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری که سالها است به آن تاکید دارند محقق می شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: با ارائه تسهیلاتی برای خرید تولید ایرانی در واقع تولید داخل به دست مصرف کننده می شود و عدم وابستگی به خارج و اتکا به توان داخل محقق می شود.

وی با اشاره به اهمیت میزان سود این تسهیلات گفت: انتظار می رود بانک صادرات تسهیلات خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخلی را با سود کم و بازپرداخت در زمان بالا در نظر بگیرد تا بازنشستگان به دریافت این تسهیلات و خرید محصولات ایرانی ترغیب شوند.

این نماینده مجلس بیان کرد: به نظر می رسد باید چنین تسهیلاتی نیز در اختیار زوج های جوان و کارمندان قرار گیرد و سایر بانک ها با الگو گیری از بانک صادرات در عرصه حمایت از تولید داخل و کمک به اقشار ضعیف جامعه وارد میدان شوند.

وی تاکید کرد: در ضمن بانکی صادرات باید با نظارت دقیق بر این تسهیلات مراقبت کند تا وام مذکور صرفا هزینه خرید کالاهای ایران شود و گیرندگان تسهیلات، وام را در حوزه دیگر هزینه نکنند.

عضوکمیسیون انرژی مجلس گفت: به مدیر عامل بانک صادرات کشور تبریک می گویم آقای سعیدی نیروی خوب و پایه کاری است و طرح بانک صادات تنها می تواند در خصوص قشر بازنشسته اجرا شود بلکه می تواند در مسیر کمک به زوج های جوان نیز به کار گرفته شود.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها