شکرالهی:

مجلس از طرح ارائه تسهیلات کم بهره بانک صادرات به بازنشستگان حمایت می کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید دارد که بانک صادرات می تواند تسهیلات کم بهره حمایت از بازنشستگان را به عموم مردم تخصیص دهد، چرا که چنین کاری مورد حمایت مجلس خواهد بود.

مجلس از طرح ارائه تسهیلات کم بهره بانک صادرات به بازنشستگان حمایت می کند

منصور شکرالهی با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: نفس کار بانک صادرات در نگاه اول خوب ارزیابی می شود البت در صورتی که درصد سود این تسهیلات کم باشد تا به بازنشستگان کمکی شود.

نماینده مردم کهنوج درمجلس ادامه داد: اگر درصد سود تسهیلات خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل بالا باشد نه تنها به بازنشستگان کمکی نمی شود بلکه فشاری بر شانه های ضعیف این قشر می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: نباید تنها بانک صادرات اقدام به ارائه چنین تسهیلاتی کند، باید سایر بانک ها نیز با تسهیلات کم بهره از مردم در شرایط سخت اقتصادی دستگیری کنند تا از این پیچ سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی اظهار داشت: خریداز کالاهای داخلی فرهنگی است که سالها برای آن تبلیغ شده و طرح بانک صادرات می تواند اقدام عملی این فرهنگ باشد تا دیگر شاهد واردات کالاهی خارجی نباشیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: اگر این تسهیلات به سایر اقشار جامعه نیز ارائه شود و خاص قشر بازنشسته نباشد تاثیر بیشتری خواهد داشت و همه از جمله مجلس از آن حمایت می کند با این شرط که تسهیلات با درصد سود کم ارائه شود تا فشاری مضاعف بر مردم و اقشار ضعیف جامعه وارد نشود.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها