کاظمی:

بانک صادرات از تولیدکننده ومصرف کننده حمایت می کند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می گوید که طرح جدید بانک صادرات در واقع حمایت همزمان از تولیدکننده و مصرف کننده است.

بانک صادرات از تولیدکننده ومصرف کننده حمایت می کند

حمیدرضا کاظمی با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: اقدام بانک صادرات بسیار خوب و پسندیده است، با این کار هم ازتولید داخل حمایت می شود و هم تسهیلاتی در اختیار بازنشستگان قرار می گیرد تا بتوانند در شرایط سخت اقتصادی کشور لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنند.

نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در واقع این حرکت بانک صادرات تحقق شعار جهش تولید بوده که مدنظر مقام معظم رهبری است، از سوی دیگر منجر به اشتغالزایی درواحد های تولیدی و کارخانجات لوازم خانگی تولید داخل می شود و در گام سوم به کمک قشر ضعیف جامعه یعنی بازنشستگان می رود.

وی با بیان اینکه اقدام بانک صادرات در ارائه چنین تسهیلاتی قابل تقدیر است، اظهار داشت: یکی از راه های حمایت از تولید ملی این است که توجه مصرف کننده را به سمت و سوی خرید کالاهای ایران جلب کرد، باید بانک چنین اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: بانک ها با ارائه تسهیلاتی به مردم می توانند آنها را به سمت خریدمحصول با کیفیت تولید داخل هدایت کنند تا هم چرخ تولید در کشور بچرخد و هم اشتغال زایی صورت گیرد.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها