حسین زهی:

بانک صادرات نگاه ویژه ای به مناطق محروم و دور افتاده داشته باشد

نماینده مردم خاش در مجلس ضمت حمایت از اقدام اخیر بانک صادرات تاکید کرد که امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل برای بازنشستگان در مناطق محروم و دور افتاده نیز فراهم باشد.

بانک صادرات نگاه ویژه ای به مناطق محروم و دور افتاده داشته باشد

اسماعیل حسین زهی با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: این اقدام بانک صادرات در واقع حمایت از تولید است، انتظار می رود در سال جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است شاهد اقدامات بیشتری در این حوزه باشیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام بازنشستگان به بانک صادرات وصل می شوند، بیان کرد: بانک صادرات مورد وثوق همه مردم است و از آنجایی که همه بازنشستگان برای دریافت مستمری خود به این بانک متصل می شود، فراهم کردن امکات خرید اقساطی برای این قشر در واقع حمایت از قشر بازنشسته محسوب می شود که مورد حمایت و تایید خواهد بود.

وی تاکید کرد: در واقع بانک صادرات با این حرکت یک تیر و دو نشان انجام داده است هم به رونق چرخه تولید کشور کمک می کند، هم فرهنگ مصرف تولیدات داخلی را ترویج می کند و هم از قشربازنشسته کشور حمایت.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: از بانک صادرات انتظار می رود پرداخت اقساط لوازم خانگی تولید داخلی را به نحوی از بازنشستگان دریافت کنند که متناسب با میزان و زمان دریافت مستمری شان باشد تا فشاری به این قشر جامعه نیاید، البته حتما هیات مدیره بانک صادرات به این مهم توجه داشته و تدابیر لازم را در نظر می گیرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: از سوی دیگر همان طور که بانک صادرات در تمام مناطق محروم اقدامات خیرخواهانه چون ساخت مدارس داشته است انتظار می رود که این فرصت خرید اقساطی را در محل های محروم و دور افتاده نیز فراهم کند.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها