درگذشت رییس بیمارستان لبافی نژاد بر اثر ابتلا به کرونا

رییس بیمارستان لبافی نژاد بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

درگذشت رییس بیمارستان لبافی نژاد بر اثر ابتلا به کرونا

دکتر محمد زارع جوشقانی چشم پزشک و رییس بیمارستان لبافی نژاد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت .

روابط عمومی بیمارستان لبافی نژاد نیز در اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد:« شهادت پر افتخار استاد فرهیخته و متعهد، شهید فداکار آقای دکتر محمد زارع جوشقانی، که در خط مقدم جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، برای ما بسیار سخت و جانکاه است. اعمال و خدمات کسانی که با خدا هم عهد شده اند و از هیچ کوششی فروگزار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند، در نزد خداوند متعال محفوظ است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی و جامعه بزرگ پزشکی و سلامت تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم.

یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی ایشان در کنار سایر مدافعان سلامت مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.»

گفتنی است، دکتر محمد زارع فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، بیش از دو دهه نیز ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بر عهده داشت.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آتنا
    0

    حالا هی برید شمال و هی بزید هئیت و برید ختم این و اون ،انسان های فرهیخته قربانی یه مشت بی فرهنگ خودخواه دارن میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها