ربیع خواه: از کادرفنی ناراحت نیستم/ ۴ سال با افتخار در خدمت پرسپولیس بودم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی خود از جمع سرخ پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

ربیع خواه: از کادرفنی ناراحت نیستم/ ۴ سال با افتخار در خدمت پرسپولیس بودم

محسن ربیع‌خواه پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه با مدیران این باشگاه بیان کرد: پس از چند رفت و آمد به باشگاه با پرسپولیس فسخ کردم و رضایت‌نامه‌ام را گرفتم.

او افزود: قرار نیست که تا ابد در پرسپولیس بمانم. به هر تیمی که می‌رویم باید یک روز آن را ترک کنیم و این اتفاق طبیعی است. خدا را شکر می‌کنم که ۴ سال در پرسپولیس بودم و ۴ قهرمانی لیگ، سوپرجام و فینال آسیا و کلی افتخارات کسب کردم. امروز هم همکاری من با پرسپولیس تمام شد. ان‌شاءالله پرسپولیس در ادامه راه موفق باشد و به افتخارآفرینی ادامه دهد. از یکی - دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم.

ربیع خواه در خصوص شرایط خود بیان کرد: گله‌ای از کادرفنی پرسپولیس ندارم و زمان خیلی چیز‌ها را روشن می کند. وقتی یک نفر خواب است می‌توانیم بیدارش کنیم، اما اگر خودش را به خواب بزند، نمی توانید آن را بیدار کنید.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: از نظر فنی از کادرفنی تیم ناراحت نیستم. هر مربی نظر خودش را دارد و هر بازیکنی که مورد علاقه‌اش است را می‌تواند انتخاب کند. از نظر رفتاری یک مقدار ناراحت هستم، اما دوست ندارم صحبت کنم. از نظر فنی هیچ گلایه‌ای نیست، چون حق هر سرمربی است که بازیکنش را انتخاب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها