ارزش سهام عدالت، امروز ۲۷ مهر ۹۹

روند نزولی شاخص بورس روی ارزش سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و باعث شد ارزش این سهام نسبت به هفته گذشته ۳.۱۳ درصدکاهش یابد.

ارزش سهام عدالت، امروز ۲۷ مهر ۹۹

امروز مورخه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۹ در پایان معاملات شاخص کل بورس تهران قرمزپوش شد و با افت ۴۷۰۱۷ واحدی معادل ۳.۰۱ درصدی به یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۳۹۸ واحد کاهش یافت.

روند افت ارزش شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه ۲۷ مهر نیز ادامه یافت. بطوریکه شاخص کل با کاهش بیش از ۴۷ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی عقب نشینی کرد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل ۳.۰۱ درصد افت کرد و به تبع آن ارزش سهام عدالت هم با افت بیش از ۳.۱۳ درصدی به کانال ۱۳ میلیون تومان بازگشت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

روند نزولی شاخص بورس روی ارزش سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و باعث شد ارزش این سهام نسبت به هفته گذشته ۳.۱۳ درصدکاهش یابد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افتی ۴۴۵ هزار و ۵۹۴ تومانی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۳ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۸۹۵ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۹۳۷ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۶.۳۲ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۱۹ هزار و ۸۷۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۸.۰۵ درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۵۰۸ تومان کاهش یافت.

منبع: نبض بورس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    چرا فقط ارزش می گین پس چہ شد سھامی کہ فروختیم چرا واریز نمیشہ چرا بہ ھیچ دردی نخورد

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا سھامی کہ فروختیم واریز نشد خاک تو سرتون حق مردم میخورین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها