سرکوب وحشیانه تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری/ 3 فلسطینی زخمی شدند

در جریان حمله نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به فلسطینی های معترض در شمال کرانه باختری، سه فلسطینی به ضرب گلوله سربازان این رژیم زخمی شدند.

سرکوب وحشیانه تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری/ 3 فلسطینی زخمی شدند

مراد اشتیوی، هماهنگ‌کننده مقاومت مردمی در شهرک کفر قدوم واقع در شرق شهر قلقیلیه اظهار کرد: عصر شنبه درگیری‌هایی نیروهای اشغالگر و جوانان فلسطینی در مرزهای شهرک شکل گرفتند که به زخمی شدن سه تن از تظاهرکنندگان فلسطینی به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی منجر شد.

اشتیوی در ادامه گفت: جراحت دو تن از زخمی‌ها جزئی بود و به صورت میدانی درمان شدند اما نفر سوم که از ناحیه سینه آسیب دیده بود، برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

هماهنگ‌کننده مقاومت مردمی شهرک کفر قدوم افزود: ساکنان شهرک از ۱۰ سال قبل در اعتراضات علیه شهرک‌سازی‌ها شرکت دارند چرا که نیروهای اشغالگر خیابان اصلی و مهمی را که روستای آنها را به شهر نابلس متصل می‌کند، مسدود کرده‌اند و ارتش اسرائیل نیز با استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله با آنها مقابله می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز تظاهرات مسالمت‌آمیز ده‌ها فلسطینی در جنوب کرانه باختری در اعتراض به مصادره ۳۶۰۰ دونم (هر دونم معادل ۱۰۰۰ متر مربع) از اراضی‌ آنها را سرکوب و معترضان را پراکنده کرد.

تل‌آویو روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساخت ۴۹۴۸ واحد مسکونی جدید در اراضی اشغالی فلسطین در کرانه باختری را که به منزله بزرگترین عملیات شهرک‌سازی از ابتدای سال جاری میلادی است، تصویب کرد.

همچنین به گفته قاسم عواد، مدیرکل ثبت نقض‌های رژیم صهیونیستی در هیات مقاومت در برابر ساخت دیوار حائل و شهرک‌ها، روز پنج‌شنبه نیز سه حکم نظامی از سوی این رژیم برای الحاق ۱۱ هزار دونم از مناطق اغوار صادر شدند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    بر خی کشورهای عرب اگه اینقدر که به شهوت و خوراکشون فکر میکردند یک اپسینن به ملت هم زبان خودشون فکر میکردند الان اسراییل جرات زورگویی به زنان و کودکان بی دفاع رو نداشت متاسفم تو جهانی که همه دم از دموگراسی میزنند همیشه مظلوم زیر پای ظالمه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها