متهم شدن یک وزیر اماراتی به تجاوز جنسی

وزیر شکیبایی و همزیستی امارات متحده عربی از سوی سازمان دهنده فستیوال ادبی Hay در ابوظبی متهم به تجاوز جنسی شد.

متهم شدن یک وزیر اماراتی به تجاوز جنسی

به گزارش خبر فوری ، به نقل از دیلی میل، کایتلین مک نامارا می‌گوید شیخ نهیان مبارک آل نهیان، ۶۹ ساله، در روز ولنتاین در اوایل سال جاری میلادی به او حمله کرده است.

مک نامارا که ۳۲ سال دارد در آن زمان در ابوظبی بود تا به برگزاری فستیوال مذکور در این شهر کمک کند و از سوی پلیس اسکاتلندیارد مورد بازجویی قرار گرفته است.

به گفته مک نامارا این وزیر اماراتی در ماه فوریه گذشته او را به دیداری در خانه‌اش فراخواند و در آنجا بوده که به او تجاوز جنسی کرده است.

این زن از حقش برای ناشناس ماندن گذشته و در مصاحبه با ساندی تایمز علنا درباره این تجاوز جنسی صحبت کرد.

وزیر شکیبایی و همزیستی امارات که از اعضای خاندان حاکم ابوظبی بوده و دوست دارد با نام "شیخ قلبها" شناخته شود ارتکاب هر گونه خطا از جانب خود را رد و عنوان کرده که از این ادعاهای مک نامارا "متعجب و متاسف" شده است.

روز شنبه مدیر فستیوال Hay متعهد شد به این که هرگز تا زمانی که این شیخ اماراتی در این سمت در کابینه مشغول به کار است دیگر به این کشور برنگردد.

مک نامارا مدت تقریبا شش ماه در وازرتخانه نهیان مبارک آل نهیان مشغول به کار بوده تا اینکه از سوی فستیوال Hay برای سازماندهی اولین برنامه‌اش در امارات استخدام شد.

به گفته مک نامارا، در صبح روزی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، از سوی این وزیر اماراتی تماسی تلفنی دریافت کرده و از طرف او دعوت به شام شد در حالی که تا قبل از آن هرگز با او تلفنی حرف نزده بود.

به گفته این زن، خودروی حامل وی به جای رفتن به سمت کاخ در مسیر برعکس حرکت کرده و از شهر دور شد و راننده نیز به او چیزی درباره مقصد نگفت و در ادامه با عبور از یک پل وارد جزیره‌ای کوچک شد که معتقد است جزیره Al Gurm بوده است؛ جایی که اعضای خاندان سلطنتی امارات در آنجا صاحب املاک مختلف هستند.

او گفت وقتی وارد خانه این وزیر اماراتی شد با برخوردی دوستانه از جانب او مواجه شده و حتی به او یک ساعت ۳۵۰۰ پوندی هدیه داده شد. این زن عنوان کرد در آنجا از مشاهده نوشیدن مشروب که در امارات ممنوع بود، تعجب کرده است.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اینا از چند آخور سود می برن... سی دو ساله؟! خوبه که چهارده سالش نبوده..

  • حاج عباس
    0

    امروزه مد شده هر فا حشه و خود فروش میگو ید مورد تجاوز قرار گرفته

  • کاربر ناشناس
    0

    انگار یک آدم چشم وگوش،بسته بوده .وقتی پولها را گرفته به فکر بیشتر است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها