توئیت ظریف درباره پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران / روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی است


27 مهر 1399 - 00:19
5f8b59e058c49_2020-10-18_00-23
وزارت امور خارجه در توییتی درباره لغو تحریم های تسلیحاتی و ممنوعیت سفر تعدادی از شهروندان و مسئولین نظامی کشور واکنش نشان داد.

به گزارش خبر فوری، محمد جواد ظریف چنین نوشت:

روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی که - در مخالفت با تلاش‌های بدخواهانه ایالات متحده - از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و برجام صیانت کرده است.

عادی سازی همکاری دفاعی ایران با جهان از امروز، پیروزی‌ای برای آرمان چندجانبه‌گرایی و نیز صلح و امنیت در منطقه‌مان به شمار می‌آید.

وزارت امور خارجه در توییتی درباره لغو تحریم های تسلیحاتی و ممنوعیت سفر تعدادی از شهروندان و مسئولین نظامی کشور واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8b59e058c49_2020-10-18_00-23
27 مهر 1399 - 00:19

به گزارش خبر فوری، محمد جواد ظریف چنین نوشت:

روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی که - در مخالفت با تلاش‌های بدخواهانه ایالات متحده - از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و برجام صیانت کرده است.

عادی سازی همکاری دفاعی ایران با جهان از امروز، پیروزی‌ای برای آرمان چندجانبه‌گرایی و نیز صلح و امنیت در منطقه‌مان به شمار می‌آید.

18

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ح 0 0 پاسخ 1399/7/27 -10:49

اصلا تحريم تسليحاتي مهم نيست . نيروهاي مسلح ما در همين روزهاي تحريم به اوج تكنولوژي رسيدند ايران از لحاظ دفاعي به بركت خون شهدا و حاج قاسمها در اوج مي باشد كه هيچ ابرقدرتي فكر حمله عليه ايران راندارد آقاي ناصر الدين شاه(ظريف) از برجامت بگو از برچيده شدن ررررررآكتور هسته ايد بگو از گلابي به سايه رسيدن درخت برجام بگو از وضعييت فلاكت بار مردم با شرافت ايران بگو كه به ناكارآمدي امثال تو ودولت پير وناتوان روحاني به اين روز رسيده است

علی 0 0 پاسخ 1399/7/27 -10:18

اقتدار وامنیت شرط اول زندگیه امیدوارم شرایط و زمینه های دیگر برای یک زندگی آبرومندانه محیا شود آقای ظریف بنده خدا بد کار نکرده یکی از دو سه آبروی دولت فعلیه توصیه میکنم هموطنان سخنرانی بی پرده ترامپ حدودا یک ماه رو سرچ کنید بخونید .خیلی چیزا دستتون میاد تنها کسی که نتونستم بشناسم روحانیه ( البته ..)

ایرانی 0 0 پاسخ 1399/7/27 -09:27

کشورهای متمدن گل و تکنولوژی و خودرو و میوه میفروشند ؛ کشورهای جنگ طلب و عقب مانده بفکر خرید و فروش سلاح هستند !!!!!!

شهروند 0 0 پاسخ 1399/7/27 -08:49

بله، به نوبه خود روز محک زدن دوباره تو خالی بودن جهان زور و زر است

ه 5 0 پاسخ 1399/7/27 -07:37

ظریف بیسواد

ملول 7 0 پاسخ 1399/7/27 -07:13

اقای محترم ملتی که درگیر غذای روزانه هست و کادر پزشکی ان بسیار فرسوده شده و تورم ۶۰درصدی تجربه میکنه سلاح میخواد چیکار؟

مرتضی 1399/7/27 -09:16

عزیزم سلاح برای منو تو نیست برای حفظ صندلی های که میخوان روش بشینن هستش .

ایرانی 1399/7/27 -09:25

مردم سلاح نمیخواهند ؛ حضرات و آقایان میخواهند برای حفظ بقای خودشان !!!!!

علی 4 0 پاسخ 1399/7/27 -07:03

عوام فریبی تا کی اقای ظریف این تحریمها خودساخته شما بود برای سریعتر کردن امضای برجا الان دارید پز چی را میزنید

عادل k 5 0 پاسخ 1399/7/27 -06:49

برو بابا .......بذاریعنی راحتمون بذار........

داروغه 4 0 پاسخ 1399/7/27 -06:38

آره خیلی مهمه اصلحه خرید فروش کردن

بدون نام 7 0 پاسخ 1399/7/27 -05:25

خدای محمد ازت نگذزه ما نون شب نداریم تواز چی حرف میزنی

ایرانی 1399/7/27 -09:26

خدای محمد (ص) از ما نمیگذره ؛ تا مظلوم نباشه ؛ ظالم بوجود نمیاد !!!!!!!!!

مصطفی علوی 4 0 پاسخ 1399/7/27 -03:26

طفلک خواب نما شده بیخودی توئیت زده اطرافش 4 تا آدم حسابی نیست بهش مشورت بده همون موفقیت برجام که بر جان مردم افتاد بسه که اینقدر به ما هواپیما و امکانات دادند که جاده هامون تعطیل شدند حتی برای خرید خونه هم ملت با هواپیما میرند. یعنی اگر میانگین روزی 10 تا دروغ نگند صبحشون شب نمیشه

کککک 5 6 پاسخ 1399/7/27 -01:12

ماازوجودخون شهیدان وغیورمردان نیازی نیست به تسیلحات ،،،،،تورا به قرآن محمد بیا بگذر ازاین مسولیت مردم بخدای محمد نان خوردن ندارند آقازاده سیاست مرد عمل میخواهد توکه نداشتی وندارید حداقل سکوت واستیفا بهترین کاراست اگراستیفا ندهید مامردم جنوب ازخدا می خواهم نگذر

کاربر ناشناس 1399/7/27 -03:24

طفلک خواب نما شده بیخودی توئیت زده اطرافش 4 تا آدم حسابی نیست بهش مشورت بده همون موفقیت برجام که بر جان مردم افتاد بسه که اینقدر به ما هواپیما و امکانات دادند که جاده هامون تعطیل شدند حتی برای خرید خونه هم ملت با هواپیما میرند

ایرانی 1399/7/27 -07:09

لطفاً شعار ندید کاهش دیگر کارگزاران نظام و نمایندگان مجلس مانند آقای ظریف وظیفه خود را انجام می دادند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما