نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

جزئیات ترانزیت دارو به عراق شفاف اعلام شود/ مجلس پیگیری می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: جزئیات هر نوع صادرات و ترانزیت دارو به عراق توسط دستگاه‌های مسئول اعم از وزارت بهداشت و گمرک به طور شفاف به اطلاع مردم برسد.

جزئیات ترانزیت دارو به عراق شفاف اعلام شود/ مجلس پیگیری می‌کند

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: جزئیات هر نوع صادرات و ترانزیت دارو به عراق توسط دستگاه های مسئول اعم از وزارت بهداشت و گمرک به طور شفاف به اطلاع مردم برسد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به مواضع متناقض سازمان غذا و دارو و گمرک، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز به موضوع ورود کند و گزارشی را به هیئت رئیسه مجلس ارائه دهد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • شهروند
    0

    مرگ بر وطن فروش، مرگ بر مسئولين غير ايرانی

  • کاربر ناشناس
    0

    آنوقت گند خیلی ها ممکن است درآيد که به صلاح نیست، اونهم طبق معمول علی رغم ادعای جمهوری اسلامی داشته و خود را پیرو را ائمه‌ می دانیم!

  • تالی
    0

    مافیا همیشه در دولت لانه کرده است مافیای دارو قاچاق به صورت ترانزیت توسط هزار دستان دولت محترم قوه قضائیه چرا ورود نمی کند

  • چاچین
    0

    دزدی در جمهوری اسلامی نهادینه شده است .فکری بکنید

    نظرات شما -
    • :
      0

      من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود

  • هه
    0

    ای خدا ملت عراق پول گازو برقمون نمیده چطور دارو بهشون میدیم اونها که به حرف امریکا هستن

  • رضا
    0

    هر روز خانواده های بیماران دنبال داروی نایاب بیماران بستری شده خود در بازار میکردند اونوقت یه آدم بی شرف و از خدا بی خبر داروهای مورد نیاز ما را به کشور های دیگر ارسال میکنند تف بر شما .

  • مجید
    0

    در آن پیچ و خم کوه های سر به فلک کشیده یک کولبر بدبخت را می‌بینید ومیکشید ولی نوزده کامیون دارو که طول آنها پشت سرهم بچینیم بیش از دویست متر میشود و لابد از کوه ها هم نمی‌توانند بالا بروند ؛ از شهرهای ایران میگذرند و از مرز عراق هم رد میشوند در وسط عراق بعنوان قاچاق دستگیر میشود !!! مصداق دقیق « شتر سواری دولا دولا نمیشود» و مسئولین جمهوری اسلامی به شعور و فهم یک‌ ملت توهین میکنند که گاهی ادعا میکنند داروها از داروخانه ها خریده شده اند!!!! وقاچاق میکردند ( نوزده کامیون آکبند و یکدست !! ) و گاهی ادعا میکنند داروها از مملکت دیگر به عراق قاچاق می‌شده !! در اینصورت وای بحال ما که نوزده کامیون داروی قاچاق از گمرک یک طرف مرز ما وارد میشود از طرف دیگر گمرک مملکت ما خارج میشود و در داخل خاک عراق معلوم میشود که قاچاق بوده است !! اصولاً آیا معلوم است که این نوزده کامیون مال کدام قاچاقچی بوده است ؟!! در خاتمه ؛دیگه منبعد کمبود دارو را در این وانفسا گردن تحریم نیاندازید ،

  • قدرتاله ج ج
    0

    ما جانبازان مدتی هست دارو هامون نایاب شده من که مشکلات روانپزشکی دارم داروی آسانترایم نیست در داروخانه.از طرفی هفت تا فنر در قلبم دارم که باید قرص پلاویس هر روز بخورم تا سکته نکنم اما این داروها پیدا نمیشه چطوریه با پول آزاد میفروشن اما به دفترچه نمیدن،????

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها