اشتباهات توییتری نماینده عصبانی


26 مهر 1399 - 13:55
5f8ac694621ae_2020-10-17_13-55
یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در توییتی عجیب خواستار "هزار بار اعدام" رییس جمهوری شده است، امری که سبب برانگیختن واکنش های بسیار شد.

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در حساب توییتری خود، با اشاره به سخنان روحانی درباره صلح امام حسن، خطاب به رییس جمهوری گفته است اگر خواست مردم ملاک باشد، مقام معظم رهبری باید دستور دهند رییس جمهور هزار بار اعدام شود تا مردم راضی شوند. بررسی این اظهارات ذوالنور، اشاره به چند نکته را ضروری می کند:
اول آنکه این اظهار نظر ذوالنور نشان دهنده بی اعتنایی او به قانون اساسی است. اصل ۱۴۰ قانون اساسی تصریح می کند رسیدگی به اتهامات رییس جمهوری با اطلاع مجلس و در دادگاه انجام می شود. ذوالنور نباید فراموش کند که سوگند خورده است از قانون اساسی دفاع کند. آشکار است که پیشنهاد شیوه ای خلاف نص قانون اساسی، نقض سوگند ذوالنوری است.
۲- این ادعا که مقام معظم رهبری می توانند بر خلاف نص قانون اساسی، حکم اعدام صادر کنند، ارائه تصویری خلاف واقع از جایگاه ایشان و ایجاد کننده این تصور غلط است که مقام رهبری، چنین رفتارها و تمایلاتی داشته اند.مسلم است که ایجاد چنین تصویری، برای آنانی که برای تضعیف جایگاه رهبری تلاش می کنند، فرصت مناسبی ایجاد می کند و مصداق جفا به رهبری است.
۳- آمریکا و برخی بدخواهان ایران، فشارهای مختلفی علیه ایران طراحی و اجرا کرده اند. پرخاشهای این چنینی رییس کمیسیون امنیت ملی علیه دومین مقام نظام، سبب می شود دشمنان به این جمعبندی برسند که فشارهای آنان آنچنان موُثر بوده است که مقامهای جمهوری اسلامی با شدیدترین عبارات مقابل هم قرار گرفته اند و به اختلافاتی ویرانگر دچار شده اند.
۴- ممکن است بگوییم بسیاری از گفته ها و رفتارهای روحانی قابل دفاع نیست اما اگر خواست مردم ملاک باشد، تغییرات عمده ای باید رخ دهد. به علاوه به نظر می رسد چنانچه مجازات مسئولان، در دستورکار قرار گیرد، نوبت بسیاری از آنها از روحانی جلوتر است.
این نکته که رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، بر خلاف نص قانون، مغایر الزامات جایگاه رهبری و در راستای هدف بدخواهان سخن بگوید، تنها نشانه عصبانیت و خشمی است که با امنیت ملی نسبتی ندارد. شاید ذوالنور تا زمان نگارش و انتشار این یادداشت، باز هم مانند آن زمان که به سبب تندی علیه احمدی نژاد، تذکری شنید، سرزنش شده باشد.

یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در توییتی عجیب خواستار "هزار بار اعدام" رییس جمهوری شده است، امری که سبب برانگیختن واکنش های بسیار شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f8ac694621ae_2020-10-17_13-55
26 مهر 1399 - 13:55

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در حساب توییتری خود، با اشاره به سخنان روحانی درباره صلح امام حسن، خطاب به رییس جمهوری گفته است اگر خواست مردم ملاک باشد، مقام معظم رهبری باید دستور دهند رییس جمهور هزار بار اعدام شود تا مردم راضی شوند. بررسی این اظهارات ذوالنور، اشاره به چند نکته را ضروری می کند:
اول آنکه این اظهار نظر ذوالنور نشان دهنده بی اعتنایی او به قانون اساسی است. اصل ۱۴۰ قانون اساسی تصریح می کند رسیدگی به اتهامات رییس جمهوری با اطلاع مجلس و در دادگاه انجام می شود. ذوالنور نباید فراموش کند که سوگند خورده است از قانون اساسی دفاع کند. آشکار است که پیشنهاد شیوه ای خلاف نص قانون اساسی، نقض سوگند ذوالنوری است.
۲- این ادعا که مقام معظم رهبری می توانند بر خلاف نص قانون اساسی، حکم اعدام صادر کنند، ارائه تصویری خلاف واقع از جایگاه ایشان و ایجاد کننده این تصور غلط است که مقام رهبری، چنین رفتارها و تمایلاتی داشته اند.مسلم است که ایجاد چنین تصویری، برای آنانی که برای تضعیف جایگاه رهبری تلاش می کنند، فرصت مناسبی ایجاد می کند و مصداق جفا به رهبری است.
۳- آمریکا و برخی بدخواهان ایران، فشارهای مختلفی علیه ایران طراحی و اجرا کرده اند. پرخاشهای این چنینی رییس کمیسیون امنیت ملی علیه دومین مقام نظام، سبب می شود دشمنان به این جمعبندی برسند که فشارهای آنان آنچنان موُثر بوده است که مقامهای جمهوری اسلامی با شدیدترین عبارات مقابل هم قرار گرفته اند و به اختلافاتی ویرانگر دچار شده اند.
۴- ممکن است بگوییم بسیاری از گفته ها و رفتارهای روحانی قابل دفاع نیست اما اگر خواست مردم ملاک باشد، تغییرات عمده ای باید رخ دهد. به علاوه به نظر می رسد چنانچه مجازات مسئولان، در دستورکار قرار گیرد، نوبت بسیاری از آنها از روحانی جلوتر است.
این نکته که رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، بر خلاف نص قانون، مغایر الزامات جایگاه رهبری و در راستای هدف بدخواهان سخن بگوید، تنها نشانه عصبانیت و خشمی است که با امنیت ملی نسبتی ندارد. شاید ذوالنور تا زمان نگارش و انتشار این یادداشت، باز هم مانند آن زمان که به سبب تندی علیه احمدی نژاد، تذکری شنید، سرزنش شده باشد.

منبع: ایرنا

38

نظرات 70
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/7/29 -18:46

اگربنی صدربا لباس زنانه فرارنمیکرد اعدام میشد. چون علیه انقلاب وامام ومردم ایستاد وجاسوس بیگانه بود.

کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1399/7/28 -11:38

رئیس جمهور باید ادام بشه

ز 3 1 پاسخ 1399/7/26 -22:57

به جای نماینده شدن می رفتی قوه قضائیه بهتر بود حداقل زودتر حکم صادر میشد مردم فقیر و بدبخت میان این چند صدایی ها گم شده اند

محمدمهدی 0 2 پاسخ 1399/7/26 -22:51

سلام این صحبت اقای ذوالنور در جواب حرف شیخ حسن بود که مردم صلح می خواهند و ایشان گفت اگر حرف مردم اینقدر برای ایشان مهم است الان همه مرگ تورا می خواهند

محمود 2 1 پاسخ 1399/7/26 -22:36

اینها همش فیلم بازی کردنه دارن زمینه صلح با امریکا را درست می کنند .

قلندر 4 1 پاسخ 1399/7/26 -21:58

برو با با ماهواره هاتو نصف کن و فیلم و کانال...ببین تو ناخن رهبری هم نیستی بعد میخوای وانمود کنی من از رهبری معظم هم انقلابیترم نخودچی.

مهری 1399/7/28 -12:28

از حسن جونت چه خبر چلندر

صید 7 0 پاسخ 1399/7/26 -21:24

صحبت از اعدام برای کسی بزنید که رانت خوار است مافیای همرنگ باز است کسانی باید اعدام شوند که کنار دستشون رشوه خوار است کسی که حتی جراعت سوال از اودر مورد معاون مالیش که نزدیک ۱۰سال رشوه از این واون میگرفت الانم رییس مصلحت تشریف دارن را ندارن باید اعدام بشن بله روحانیم کوتای های کرده مثل هاشمی واحمدی نژاد ولی نه اعدام

علی 2 0 پاسخ 1399/7/26 -21:20

اقای ابو موسی یک بار بیا فرق بین صلح و مذاکره رو بگو بخدا این ملت از صلح بدشون نمیاد ترسشون از اینه که یک بار دیگه صلح بشه مذاکره ،مذاکره بشه برجام 2،برجام 2 هم دلار بشه 100 هزارتومان

هم وطن 6 2 پاسخ 1399/7/26 -20:17

اگر مرجعیت مصلحت اندیشی نمی کرد من وشما به سر وکله هم نمی زدیم

رضا 9 1 پاسخ 1399/7/26 -20:07

نظر مردم در باره خود تان چیه بخاطر مسائل جناح بازی و حزب بازی به جای کمک به دولت کارتان خیانت و چوب لای چرخ دولت گذاشتن است حتی به قیمت له شدن مردم زیر فشار مشکل این مملکت روحانی غیر روحانی نیست خیانت است دزدی است حزب بازی است دروغ است حرام خواری است

امیر کردزنگنه 4 2 پاسخ 1399/7/26 -20:04

شما توجه نکردید که گفته اگر خواست مردم ملاک بود

حسن 1399/7/26 -21:00

آفرین به نکته کلیدی اشاره کردید.

حامدی 7 0 پاسخ 1399/7/26 -19:37

اقای کامنت گذار بنام منصف ! الحق که بی انصافی اولا پاسخ دادن به افاضات غیر منطقی یک نماینده بیسواد که کوچه بازاری افاضه می کند به معنی دفاع ازروحانی نیست دوما این وضعی که به وجود امده حاصل سیاست های کلی نظام است وهمه قوا در ان دخیل هستند سوم شرط ماندگاری وثبات یک کشورپایبندی همه به قانون وقانون اساسی است نه اینکه هر بی سوادی عربده کشی کند ونفر دوم اجرایی کشوررا تهدید به صدبار اعدام نماید چهارم مجلس براساس اختیاراتی که دارد می تواند رئیس دولت را قانونا استیضاح وعزل نماید پس لزو می ندارد چاله میدانی عربده کشی کرد ان هم به اصطلاح یک نماینده !؟ پنجم این که رهبری فرمودند بحث در مورد استیضاح رئیس جمهور یعنی بازی درزمین دشمن ، لطفا اقای منصف شما تفسیر بفرمایید یعنی چه ؟

کاربر ناشناس 1399/7/27 -02:05

حامدی حتما جزء باند فاسد روحانی یا کوری وضع مردم را نمی بینی دلار۳۴هزار

احسان 2 8 پاسخ 1399/7/26 -19:09

رییس جمهور باید اعدام شود.بابا گرانی پدر ما را درآورد. جوانها دارن از بین می رن. مسول اش هم رییس جمهور هست.

محمد 1399/7/26 -20:56

خداراشکرتوهیچ کاریه احسان جان وگرنه بااین فکرداعشی توهمه باید اعدام میشدند.

کاربر ناشناس 1399/7/27 -02:06

احسنت به آقا احسان درد کشیده

قلندر 8 2 پاسخ 1399/7/26 -18:13

این با با احتمالا رییس ساواک بوده تو عددی نیستی توهین به شخص اول اجرایی مملکت میکنی وزارت اطلاعات باید این آخوند را به شدت مجازات کند شاید هم جاسوس موساد است فتنه ها دارد به سر.برو نخودچی امثال تو ضربه به جایگاه مقام رهبرمعظم میزنند اولین کسی که باید اعدام شود تویی.

فریدون 1399/7/26 -20:21

سنش به رییس ساواک نمیخوره.....

کاربر ناشناس 1399/7/27 -02:09

قلندر که جزء نوکران فاسد روحانی است والا می دید جوان با موتور مسافرکشی میکند کرایه خانه اش ۳ماه نداده الدنگ جیره اش برقراراست

ع 4 2 پاسخ 1399/7/26 -18:06

مگر در حال حاضر رئیس جمهور داریم کشور و ملت را نابود کرده اند این تدبیر و امیدی ها

ایرانی 0 7 پاسخ 1399/7/26 -18:04

کاش روحانی اعدام میشد. والا بدبخت شدیم.

رضا 1399/7/26 -20:58

آدمهایی مثل توبااین تفکرچه روحانی باشه چه کس دیگربدبختنددادا .

علی 7 1 پاسخ 1399/7/26 -17:57

هردو نفر هم روحانی و هم ذوانور نماینده ده درصدی قم بایدبروند منبرشان .موعظه کنن .اینها چه به مملکت داری .....

احمدیان 5 0 پاسخ 1399/7/26 -17:56

اقای ذول ظلمت ، مجلس قبل ومجلس فعلی دو باربحث طرح استیضاح وکنار گذاشتن روحانی را مطرح کردند مقام معظم رهبری فرمودندطرح کنار گذاشتن رئیس جمهور یعنی بازی در زمین دشمن وشماها بعد از این نظر خفه شدید ، حالا تو افراطی کاتولیک تر از پاپ چطور از وجهه رهبری سوء استفاده می کنی وپیشنهاد صدباراعدام میدهی ؟ اگر روحانی در ایجاد بحران اقتصادی مقصر است منطقا انها که مانع استیضاحش شده وباعث ماند گاری اش در پست ریاست جمهوری شده هم مقصرند پس چرا هیچ تقصیری برای جناح خود قائل نیستید . ۲×۲ می شود ۴

میهمان 3 8 پاسخ 1399/7/26 -17:51

اولا همه ماها که اینجا تایپ میکنیم همه سیریم و گرنه گشنه ها نه گوشی دارن نه جون نوشتن و نایپ کردن. اقای ذوالنور حرف حق زده.کاش ایشون جای رییسی بودن

مهدی 1399/7/26 -19:44

به خداخیلی باشرفی اینا هم احتمالا آخرهفته ها مهمون شمالند

مجتبی 1399/7/26 -20:02

خدا کنه دولت آینده از طیف ذوالنور باشه که هر سه قوه یکدست تندرو ، ببینیم چکار میکنند این آخرین امتحانشون هست خدا کنه موفق بشند والا ..........!

همشهری 10 4 پاسخ 1399/7/26 -17:17

متن سخن رانی آقای روحانی :وقتی برخی از اصحاب امام حسن (ع) آمدند و با زبان معترضانه که چرا صلح کردی، چرا در برابر طرف شما پیمان را امضا کردید، حضرت فرمودند، جامعه اسلامی که فقط شما ۱۰ نفر نیستید، شما ۲۰ نفری که اینجا نزد من آمدید که فقط دنیا اسلام نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم. این راه امام مجتبی است. امام مجتبی به ما می‌آموزد که مرد جنگ باشیم به روز جنگ، و مرد صلح باشیم به روز صلح. اگر در روز صلح، جنگیدیم و در روز جنگ، صلح کردیم، هر دو خطا و اشتباه است. به‌موقع باید بایستیم و بجنگیم و به‌موقع باید صلح کنیم. ( خودتان قضاوت کنید)گوینده این حرف آیاحرف بی ربطی زده که ذالنورمی گوید بایدصدبااعدام شود.

منصف 1399/7/26 -18:06

حرف بی ربطی زده. چی باعث شد وقت جنگ توی سه روز به هنگامه صلح تبدیل بشه؟ خیانت و وادادگی لشگر امام

سجاد 1399/7/27 -02:13

نمیشه تاریخ رو نصفش رو بگی و بقیه اش رو نگی،یعنی تا اون جایی که به کارِت بیاد بگی این تاریخه ولی بقیه اش وِل معطل بشه و بره پی کارش. این حرف درست نصفه و نیمه خیلی بدتر از حرفیه که از اساس ناحقه. به امید سرافرازی کشورمون ایران اسلمیمون

بنده خدا 19 6 پاسخ 1399/7/26 -16:58

اینکه یک فرد افراطی رئیس یک کمسیون مهم در مجلس شده خداوند عاقبت ملک وملت را بخیر گرداند.

الف. ن 15 6 پاسخ 1399/7/26 -16:36

سلام ایشان بعنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم محترم شهر مقدس قم خلاف قوانین کشور از ۱۰سال گذشته تاکنون در خانه اش ماهواره دارد!!! لطفا از رهبری استفاده نکن ذوالنور

ایراندوست 1399/7/26 -18:06

شما غیب دونی؟ تهمت نزن

الف. ن 1399/8/1 -07:02

تهمت نیست

داروغه 8 11 پاسخ 1399/7/26 -16:31

نماینده انقلابی

محمود 14 5 پاسخ 1399/7/26 -16:06

اقای نماینده قم که لباس روحانی بتن داری شما بدرد سر قبرستان میخوری که بعداز خاک کردن مرده یه پول کف مشت بزارن بری با زن وبچه بخوری نه اینکه تو مجلس که جای شما وامثال شما نیست.ارزش ومقام مجلس را ویران نمودید شورای نگهبان ببین چه خیانتی به ملت کردی هر سوادی را که زیر پرچم خودتان بوده تایید کردید واین نتیجه اش گویند درمیدان اسب سواری وقتی اسبها را راه ندهن هر الاغی به خط پایان میرسد.

منصف 1399/7/26 -18:07

حسن جونتون حالا خیلی با سواده؟ یا زنگنه با سواده؟ یا صادقی و علی مطهری و زیباکلام؟ برو عمو

محمد 8 5 پاسخ 1399/7/26 -16:01

این ادعا که مقام معظم رهبری می توانند بر خلاف نص قانون اساسی، حکم اعدام صادر کنند، ارائه تصویری خلاف واقع از جایگاه ایشان و ایجاد کننده این تصور غلط است که مقام رهبری، چنین رفتارها و تمایلاتی داشته اند.مسلم است که ایجاد چنین تصویری، برای آنانی که برای تضعیف جایگاه رهبری تلاش می کنند، فرصت مناسبی ایجاد می کند و مصداق جفا به رهبری است.

عزیز 1399/7/26 -16:46

دوستانی که نظرمنفی میدهندمنظورشان دقیقاچیه؟باچی مخالف هستن؟

اسدی 15 10 پاسخ 1399/7/26 -15:41

خدایا خودت به فریاد برس که چند ماه دیگر هرسه قوه کشور بارای۱۰ درصدی می افتدبه دست این افراطی های عصر حجر ،مثلا این اقا رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اسلامی است !!!؟؟؟ تا قبل از ورود به مجلس خودش فرمودکه مسافرکشی می کرده است .

عزیز 1399/7/26 -16:11

شاید این نوع صحبت کردن راهمون موقع مسافرکشی یادگرفته پس نبایدبه ایشان خرده گرفت مقتضیات شغلی ایست.

منصف 1399/7/26 -18:09

هنوزم چاکر روحانی هستید. باید چه گندی بزنه تا بفهمید؟

یک فرهنگی 8 10 پاسخ 1399/7/26 -15:40

من یاد سخنی از استاد شریعتی افتادم گه گفته برای تخریب کسی یا خوب بهش حمله کن یا بد ازش دفاع کن . اخه اقای ذوالنوری خودت اکه از روحانی تنفر داری یا بدت میاد چرا از مقام معظم رهبری مایه میگذاری ظلم افرادی مثل شما به مقام معظم رهبری هم کم نبوده . زنده باد رهبری و ملت ایران

ثلاث 15 6 پاسخ 1399/7/26 -15:28

حق وحقوق نماینده عقب افتاده است .والله دلش برای ایران و مردم ایران نسوخته است .این آقا حق کمیسیون خودش را میخواهد

ترسو 1399/7/26 -16:15

آقایک نفرتحقیق کنه شاید دناپلاس ایشون بنام نخورده توراخداتامملکت بااعدام .....به فنانرفته بزنیدبه نامش شربخوابه.

منصف 1399/7/26 -18:10

اگه میشد رییس جمهور متخلف اعدام بشه که عالی بود. ولی مصونیت قانونی باعث شده هرکار دلش میخواد بکنه

مجید توکلی 13 9 پاسخ 1399/7/26 -15:12

به خدا اگر تو این مملکت یه عده حرف نزنند نمیمیرند . آقای نماینده آخه تو نماینده مردم هستی یا نماینده توهم و هوا هوس ؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام 9 17 پاسخ 1399/7/26 -15:10

مرسی ذوالنور، نماینده باید نترس باشه، مجلس قبلی یادتونه، بی عرضه ها

بی خبر 1399/7/26 -15:43

درپنچ ماه عمرمجلس فقط حرف وتوهین ،فحش وتهدیدوانواع واقسام حاشیه .دریغ ازیک قانون راهگشا ،یک راه حل ،یک کمک به عبورازجنگ اقتصادی حالاتازه این بنده خدامثلارئیس کمیسیون امنیت ملی اینجوری حرف میزنه امان ازبقیه که ازامنیت واین حرفها سردرنمی آرند.

مجتبی 12 3 پاسخ 1399/7/26 -15:06

تو خواست مردما از کجا میدونی اتفاقا خیلی عالی میشه که نظر مردم به یه طریقی گرفته بشه اونوقت مشخص میشه کی باید اعدام بشه البته دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد به لطف خدا

محمد 13 2 پاسخ 1399/7/26 -14:55

چرا تااسم مردم ونظرمردم مطرح میشودیک سری اینهمه عصبانی میشوندوبه گوینده فحش وناسزامیگویندمگرمردم به گفته امام ولی نعمت نیستند؟

یقوبی 6 3 پاسخ 1399/7/26 -14:54

این قدر اینها پوست کلفتند که تذکر کارزشان نیست.

فاخری 10 3 پاسخ 1399/7/26 -14:50

رئیس مجلسش وقتی در زمان رد صلاحیت تاجگردن استناد به اصل 194 می می کند آدم متوجه می شود که این آقا واذنابش حتی یک دور از رو هم اصول قانون اساسی را مطالعه نکرده اند وحتی تعداد اصول را هم نمی دانند گویا رئیسش 17 اصل نجومی را به 174 اصل قانون اساسی اضافه کرده که مجموعا 194 اصل شده است .تاسف بار این است که 240نماینده ای که هم در مجلس حضور داشتند نگفتند آقای قالیباف 17 اصل را از کجا آورده ای .حالا می خواهی یک لر بیسواد بلانسبت همه لر های عزیز که ارادت خاص به آنها دارم بفهمد که چه دارد می گوید.

کاربر ناشناس 1399/7/26 -16:33

لر توآنقدر بی وجودی که نمی فهمی توهین به یک قوم اصیل نکنی آقای ذالنور وکیل شجاع ملت است نه وکیل دولت نمی دزدد ونمی ترسد

منصف 1399/7/26 -18:13

شما نژادپرست ها روحانی را آوردین سرکار

مش جمعه 13 4 پاسخ 1399/7/26 -14:44

خدایا به کدامین گناه گرفتار این نماینده شده ایم و بر اساس حزبش عمل میکند و هیچگاه منافع ملی و ملت را در نظر نمی گیرد.اینها نتیجه تفکر جنتی هستند.بعد از ۱۵۰سال دیگه خودم سر پل صراط جلوی جنتی رو میگیرم.

بدون حاشیه 1399/7/26 -15:51

بعیدمیدونم ایشون قصد عبورازپل صراط راداشته باشندخودت را علاف نکن ردشوبرو.

مصنف 1399/7/26 -18:14

سر پل صراط مردم جلوی تو و تفکر غربگداتو میگیرن

بی انصاف 1399/7/26 -23:42

منصف جان توکارکاسبی نداری یه تنه جلویه جمعیت وایستادی برواستراحت کن تلف میشی همفکرات میدازن گردن اصلاح طلبا.

محمود 12 5 پاسخ 1399/7/26 -14:41

این اقایان که خبر از مردم ندارند که با چه وضع فلاک باری زندگی میکند .خودشان با ان حقوقهای ولطفا برید ببینید این اقایانی که به روحانی توهین میکنند.خانه اشان ماشینشان بچه هایشان چطور زندگی می کنند.شما اصلا مسلمان نیستید .مردم به‌ کاری روی اوردن که شرماورد اقایان که از خدا وعدالت حرف میزنید یک بار هم برید از مردم بپرسید.حاضر هستند با امریکا صلح کنند.یه همه پرسی بگذارید. این کار را نمکنید. میدانید بیش از ۹۰ درصد مردم حاضر ند با امریکا صلح کنند. شما یک گروه اقلیت هستید ولی تفنگ وزور و بازی با امامان واسلام را دارید.شما با خاری صلح مکنید که پست ومقامتان بهم نخورد. روحانی حرف مردم را میزند.شماها هستید که ایران را به اینجا رساندید خدا ازشما نگذرد

سیاسی 1399/7/26 -18:16

داری حرف بی علم میزنی. برو ببین آمریکا با لیبی چکار کرد. 145 ساله آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نبوده. از قرارداد با سرخپوست ها بگیر تا برجام

Man 16 7 پاسخ 1399/7/26 -14:30

اینکه گفته به دستور رهبری باید رئیس جمهور صد بار اعدام بشه ، نشان دهنده اینه که یک مشت بیشعور در مجلس جمع شده اند و اصلا از قانون هیچی نمی دونن . خاک بر سرا حداقل قانون اساسی را یک بار مطالعه نکردن حالا می خوان برای مملکت قانون بنویسن . شما اگر پخی بودید که این وضع مملکت نبود .

کاربر ناشناس 1399/7/26 -16:23

بدبخت وضعی که درست شده نتیجه فساد روحانی است

منصف 1399/7/26 -18:17

اصلا توییتشو خوندی؟ کجا گفته دستور رهبریه؟ چرا دروغ میبندین بهش. گفت اگه بخوایم نظر مردمو عمل کنیم که تو باید عزل و اعدام بشی. خب راست گفته

رضا 10 1 پاسخ 1399/7/26 -14:22

به جای اعدام استیضاح کنند

ع 18 2 پاسخ 1399/7/26 -14:19

به نظرم اگر نظر مردم ملاک باشدعالی است لذا ایشان ناخواسته رفراندوم را تایید کرده اند که در همه موضوعات راهگشاست وبهتر است در همه مشکلات داخلی وسیاست خارجی از مردم نظر خواهی کرد وآن را ملاک قرار داد.

م 19 6 پاسخ 1399/7/26 -14:17

اینا از اون دست افراد هستند که سر امام حسین و بریدند!!!!

برجامیا 13 3 پاسخ 1399/7/26 -14:13

احسن فقط نظر مردم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما