معلمی که به پیامبر اسلام توهین کرده بود، در پاریس سر بریده شد

یک معلم فرانسوی که اخیرا سر کلاس درس کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام را نشان داده بود سر بریده شد.

معلمی که به پیامبر اسلام توهین کرده بود، در پاریس سر بریده شد

یک معلم فرانسوی که اخیرا سر کلاس درس کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام را نشان داده بود سر بریده شد. فرد مهاجم به این معلم تاریخ به ضرب گلوله پلیس فرانسه کشته شد.

طبق گزارش یورونیوز، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه به دنبال این حادثه در محل «ستاد بحران» در وزارت کشور فرانسه حضور یافت.

پلیس فرانسه شامگاه جمعه از حمله با سلاح سرد در شهر پاریس، پایتخت این کشور خبر داد.

این حادثه حدود ساعت ۱۷ به وقت محلی در شهر کوچک «کونفلان سنت اونورین» در منطقه «ایولین» در نزدیکی پاریس روی داد. رئیس جمهوری فرانسه قرار است تا ساعاتی دیگر در محل حادثه حضور پیدا کند.

منبعی در پلیس فرانسه به فرانس پرس گفته است که معلم سر بریده شده اخیرا سر کلاس درس کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام را نشان داده بود. دادستانی ملی مبارزه با تروریسم در فرانسه تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده است.

ژرالد دارمنن، وزیر کشور فرانسه که هنگام وقوع این حادثه در مراکش به سر می برد سفر خود را نیمه کاره رها کرد تا به پاریس بازگردد.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» اخیرا همزمان با محاکمه متهمان به همدستی در حمله به تحریریه این نشریه در سال ۲۰۱۵ بار دیگر کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام را منتشر کرد.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • پرهام
    0

    پیامبر اسلام در مکه در آغاز معرفی رسالت خود به مردم هر روز مورد اهانت و توهین قرار می گرفتند اما بزرگوارانه و با انسانیت با افراد خاطی برخورد می کردند حتی وقتی که در موضع قدرت مکه را فتح کردند از افراد هتاک انتقام نگرفتند حال چطور فردی که نام خود راانسان گذاشته مرتکب این جنایت شده وبا چه منطقی این کار را کرده جای سوال دارد

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      چرا شما فقط برای بی دینها زار میزنید در حالی که داعش همکار آمریکا و فرانسه هزاران نفر را سر بریدند این معلم چگونه به خودش اجازه می دهد که تعلیم تمسخر به فرزندان مردم بدهد و آن هم به شخصیت مقدس

    • نکته سنج
      0

      لایک داری داداش پرهام

    • احمد
      0

      اینا معتقدن اسلام واقعی همینه اون پیامبر نعوذ بالله اسلامش واقعی نبوده، پیامبری که میگفت چشم در برابر چشم حالا عده ای به اسم او برای یک نقاشی ادم میکشن به سبک پیامبر اگه بود جواب نقاشی رو باید با نقاشی داد

    • امیر
      0

      چرت نگو این فرق دارا

    • خدا زنده است
      0

      آفرین به پرهام. کاملا با نظر شما موافقم.

  • محمدی
    0

    البته برای هتاکان پیامبر ص آیات شریفه زیادی هم درحق نابودیشان نازل شده مثل : تبت یدا ابی لهب وتب ... یا ان شانئک هوالابتر. و... راستی چرا سوال و تحقیق از هولوکاست ممنوع وجرم است حتماً خودآقای آزادی بیان خوشکله اینو تصویب وتاکیدکرده؟

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام.ریختن خون این شخص مباح است قاتل وظیفه شرعی خود را انجام داد و خودش هم شهید شد روحش شاد لذا به دلیل این که اگر شخص لعنتی به حلاکت نمی رسید این مسئله بصورت پی در پی انجام می گرفت و....... دیگر برای کفار جسارت به پیامبر اسلام عادی میشود

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      چقدر افکار شما شبیه افکار شیطانی داعشه!!! در قران کریم آمده لا اکراه فی الدین، یعنی در پذیرش دین اجباری نیست. خداوند به پیامبر فرمود تو تنها بشارت دهنده به بهشت و ترساننده از جهنم هستی و وظیفه دیگری در قبال مردم نداری. پیامبر مهربانی که به عیادت زن کافری رفت که هر روز به ایشان ناسزا میگفت و دندانهایشان را با سنگ شکسته بود، نمیتونه همچین پیروانی داشته باشه. شماها مریدان شیطان هستید و بزرگترین و خطرناکترین دشمنان اسلام. ایدئولوژی خطرناک و اهریمنی شماهاست که اسلام هراسی رو حتی در ایران بوجود آورده. ننگ بر شما که دین الهی رو ابزاری برای اعمال خشم و خشونت و عقده های روانیتون کردید!!!

  • صبور
    0

    ببین ی قتل شده رئیس جمهورشون چیکار میکته!! حالا ایران 10 نفرم کشته بشن رییس جمهور حتی حرف هم نمیزنه! واکنش نشون نمیده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      واکنش نشون داده چون یه مسیحی کشته شده نه یه مسلمون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها