رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبر فوری:

در روزهای پایانی صفر نه به مشهد بروید و نه به اماکن تفریحی / کادر درمان خسته است / تحریم‌ها نمی‌گذارد دارو وارد کنیم

رئیس سازمان حج و زیارت می‌گوید: در ایام آخر صفر، خواهان توقف سفرهایی هستیم که به سمت مشهد و اماکن تفریحی هستند.

در روزهای پایانی صفر نه به مشهد بروید و نه به اماکن تفریحی / کادر درمان خسته است / تحریم‌ها نمی‌گذارد دارو وارد کنیم

علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبر فوری با بیان اینکه نقل مکان‌ها و جابجایی‌های اخیر آمار کرونا را افزایش داده، اظهار کرد: آمار ابتلای جدید به صورت خانوادگی است و این نشان دهنده نقل مکان‌ها و جابجایی‌های اخیر است.

عضوستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در اماکن زیارتی پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق و کامل رعایت می‌شود اما در بین راه و در مکان‌های تفریحی چنین شرایطی وجود ندارد.
استاندار سابق خراسان رضوی بیان کرد: با وجود تحریم‌ها ما برای وارد کردن دارو و مواد اولیه مشکل داریم، کادر درمانی خسته اند، تجهیزات درمانی هم در این مدت به طور مستمر استفاده شده و استهلاک خودش را دارد. در این شرایط چرا مردم دقت لازم را ندارند؟

18

حجم ویدیو: 4.42M | مدت زمان ویدیو: 00:03:37 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    پس این داروهایی که به عراق قاچاق میشه از کجا می آیند؟ چرا دروغ میگویید. ✅ خنثی سازی «بزرگ ترین عملیات قاچاق دارو به عراق» از مرز ایران دستگاه اطلاعات ارتش عراق از خنثی سازی بزرگ ترین عملیات قاچاق دارو از ایران به عراق خبر داد. 2020-10-15/08:54 کمتر از یک دقیقه میدل ایست نیوز: دستگاه اطلاعات ارتش عراق از خنثی سازی بزرگ ترین عملیات قاچاق دارو از ایران به عراق خبر داد. در بیانیه این دستگاه آمده که در راستای تلاش‌هایش برای افزایش درآمدهای دولت و جلوگیری از قاچاق کالا و از آسیب‌رسانی به اقتصاد عراق، براساس اطلاعات دقیق و پیگیری مستمر نیروهای دستگاه اطلاعات ارتش عراق در ستاد عملیات دیالی توانستند بزرگ‌تر عملیات قاچاق دارو از ایران به عراق را خنثی سازند. این بیانیه که در ساعات پایانی روز چهارشنبه منتشر شده تأکید کرد که این محموله قاچاق شامل 19 کانتینر و صدها هزار عدد از انواع دارو به ارزش صدها هزار دلار می شده که از طریق جاده نیسمیه در خانقین در استان دیالی وارد عراق شده است. در این بیانیه افزوده شده که متهمان بازداشت و این کامیون‌ها نیز برای اقدامات قانونی ضبط شده‌اند.

  • خودم
    0

    اصلآ دیگه من فریب روباه را نمی‌خورم مثلا رئیس حج بگه ماست سفیده من میگم دروغ میگی سیاه است بگه الان روزه من میگم نخیر شبه از بس دروغگویین

  • جوهرچی
    0

    مردم توان مسافرت ندارند احتمالا‌اقا‌زاده ها میتونن برن مسافرت...ما که‌تو خرج زندگی موندیم خدا لعنت کنه حسن کلید رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها