وکیل مشایی و بقایی:

مشایی در زندان نیست، در بیرون از زندان تحت معالجه است/ بقایی به بیمارستان رفته

وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در خصوص مدت محکومیت موکلین خود گفت: در خصوص آقای بقایی ۱۵ سال حبس قابل اجراست و آقای مشایی هم به ۶ سال و نیم حبس محکوم شدند.

مشایی در زندان نیست، در بیرون از زندان تحت معالجه است/ بقایی به بیمارستان رفته

مهران عبدالله پور با اشاره به وضعیت موکلان خود گفت: آقای بقایی در بیمارسان تحت معالجه هستند.

وی در خصوص وضعیت پرونده حمید بقایی اظهار داشت: ما معتقدیم ایشان بی گناه است و از طریق اعاده دادرسی پیگیر احقاق حق هستیم.

عبدالله پور با اشاره به وضعیت اسفندیار رحیم مشایی دیگر موکل خود گفت: آقای مشایی هم در بیرون از زندان تحت معالجه هستند و پیگیر اعاده دادرسی و محکومیت ایشان نیز هستیم.

وکیل مدافع حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در خصوص مدت محکومیت موکلین خود گفت: در خصوص آقای بقایی ۱۵ سال حبس قابل اجراست و آقای مشایی هم به ۶ سال و نیم حبس محکوم شدند؛ که از اسفند ۹۶ نیز شروع به اجرا شده و تا به الان نیز ادامه دارد.

منبع: مدآرا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • محسن
    0

    لطفا میزان دارایی و املاک این دونفر که اختلاص کردن رو اعلام کنید تا همه مردم بودنند. اینها چقدر زندگی لاکچری برای خودشون راه انداختن.

  • نماينده
    0

    از اول هم در زندان نبود ،،،،دروغ ميگوييد

  • ابراهیم حامدی
    0

    این دو عزیز از پاک دست ترین انسانها بوده و هستند .در جامعه امروز ما دزدها آزاد و بیگناهان در زندانند .بیشتر دقت کنیم.

    نظرات شما -
    • دانا
      0

      الان متوجه نشدید این آقایان در زندان نیستند.

  • محمود
    0

    بقایی واطرافیانشان درزمان احمدی نژاد ایران را غارت کردن. خجالت داره باید بقای اگر عادلانه محاکمه میشد .۱۰۰ بار اعدام گردد.

  • علی
    0

    حتمآ در بیمارستانی در اروپا با پولهای باد آورده .

  • عاشمی
    0

    چقدر اطلاعا تتان ضعیف است این اقایان به خاطر اختلاس نگرفتندشان بلکه درزمان لاریجانی ازمخالفان لاریها بودند واززمان انها ان احکام را برایشان بریدن انها اختلا س نکردند حتی یک ریال

  • کاربر ناشناس
    0

    خواهشن چیزی که میگویید اولا باید ثابت بشه بعدشم ماهمینجوری نمی تونیم تهمت بزنیم احمدینژاد وبقایی ومشایی از پاکترین دوران ریاست خود بودن همینجور که دشمنان ما از امدنشان وحشت دارن به نظر شما چرا یکم فکر کنین

  • منهم یه آدمم
    0

    بر هرچی آدم دروغگو لعنت و هزار لعنت موبایل دزد و اوباش رو در شهر با اون وضع می چرخونن ولی این افراد و امثالهم که باعث بدبختی مردم در سالهای متمادی و دهها سال شده اند و زندگی زالویی دارند هنوز هم از تبعیض و رانت در تحمل حبس و جریمه بهره می برند. واقعا برای دستگاه قضایی باید گریست که این همه بی عدالتی بصورت شفاف و واضح صورت می گیره ولی با دلایل و تبصره های خاص اونها رو تبرئه می کنن . دادگاه طبری و حکمش شاخص این روزها است که دهنکجی به ملت ستمدیده بود. آقای رئیسی لطفا قاطعانه ورود کنید و اینچنین زالوصفتانی را محو و نابود کنید

  • قلندر
    0

    من که هنوز نمیدانم جرمشان چه بود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها