دادستان دیر:

پرونده فوت دانش‌آموز دیری به بازپرسی ارجاع شد/ بررسی علت فوت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر گفت: پرونده فوت دانش آموز دیری به شعبه بازپرسی ارجاع داده شده و بررسی‌ها در خصوص تعیین علت فوت در حال انجام است.

پرونده فوت دانش‌آموز دیری به بازپرسی ارجاع شد/ بررسی علت فوت

علی یزدانی‌پور در خصوص فوت این دانش آموز ۱۱ ساله دیر اظهار داشت: در خصوص حلق آویزی دانش آموز «محمد موسوی زاده» در شهرستان دیر در تاریخ ۱۹ مهرماه سال جاری پرونده به شعبه اول بازپرسی دیر ارجاع و پزشکی قانونی اعلام کرده در خصوص تعیین علت فوت بررسی‌ها در حال انجام است و به محض وصول نتیجه اعلام می‌شود.

یزدانی‌پور ادامه داد: در خصوص انتشار پیامک در فضای مجازی از پدر و مادر متوفی از سوی شعبه بازپرسی تحقیق شده که در تحقیقات اظهار داشته‌اند «فرزند آنها بهانه گوشی همراه می‌گرفته است»، اما اینکه خودکشی بابت گوشی همراه بوده پدر و مادر اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

وی بیان کرد: در خصوص انتشار پیامک در فضای مجازی، طی گزارش پلیس اطلاعات شهرستان دیر اعلام کرده است که این پیامک توسط معلم مدرسه انجام شده و در خصوص صحت و سقم موضوع این گزارش به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • سهيل
    0

    باور كنيد چند ماه پيش به يكي از اين مديران يكي شركت هاي عسلويه گفتم. اين همه ريخت وپاش و حيف و ميل نكنيد.به جاش يه كمكي به مدارس منطقه كنيد. همون شخص با هزينه شركت پسرش رو چند ماه فرستاد آلمان. لعنت بر هرچه حرام خور.

    نظرات شما -
    • 297
      0

      حالا اینها به کنار جالبست که هنوز کسی نپرسیده چطور وقتی مرتب می گفتند مدیر مدرسه خودش برای این کودک گوشی خریده بوده او با گوشی دیگران وارد سامانه میشده و چرا اصلا بعدش باید هر روز بهانه گوشی بگیرد؟کمترین کاری که می توانستند انجام بدهند این بود که با خود مدیر مصاحبه انجام بدهند البته نیاز به بازجویی ازایشان هم احساس میشود.

  • محمد
    0

    محمد عزیز اعتراضت به گوش هممون رسید، متاسفم خواب بودیم

  • کاربر ناشناس
    0

    ماجرا مشکوکه خدا خودش همه چیزواشکارکنه چون روان پزشکان می گند خودکشی دراین سن امری تقریباً نادراست

    نظرات شما -
    • چی بگم والا
      0

      نترس کم کم طبیعی میشه *بااین فسادی که مملکتو گرفته

  • علی اسد
    0

    خدایا این دنیا را تمامش کن

  • بی نام
    0

    خدا لعنت تان کند اه این طفل معصوم یقه تان را خواهد گرفت به حق امیرالمومنین انشالله

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کنه بانی گرونی و تورم را،،،،خیلی ناراحت شدم،کاش خدا فرج امام زمان رازودتر برسونه

  • کاربر ناشناس
    0

    چطور میشود روحانی یه تبلت بده به این کوچولو تا خودشو نکشه .

  • علی
    0

    طبق اظهارات اموزش و پرورش این بچه صبح همان روز از طریق برنامه شاد آنلاین بوده و صوت و عکس ارسال کرده بنابراین خودکشی علت دیگه ای داشته...به هر حال واقعا فاجعه است به هر علتی که بوده امیدوارم چالش مومو دخیل نبوده باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    این همه مردم طبقه مستضعف جامعه تحت فشار و از حداقل زندگی محروم هستند به چه قیمتی و بخاطر چه عزتی آیا دیگر فایده دارد و این فرزندان ایران را زنده میکند . اینها آینده ایران بودن. غرور ما با خون این فرزندان از بین رفتن.و دیگر فقط آرامش و زندگی مردم کشور خودمان مهم است.وقتی فرزندان خودمان سختی می کشند و مجبورنند حقارت و نداری و فقر را تحمل کنند.و اگر تاب تحمل نیارنند از زندگی خود بگذرنند دیگر کودک فلسطینی و سوریه و یمنی چه معنایی میتواند داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها