ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در البرز توزیع می کند

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز و غرب تهران گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سومین سال مجری توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در این منطقه شده است.

ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در البرز توزیع می کند

محمدمهدی پورسلیمانی روز سه شنبه در حاشیه پویش سراسری کمک های مومنانه در استان البرز که در مصلای شهر کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سومین سال اجرای پویش مشق احسان اقدام به تهیه و توزیع یک میلیون بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم برخوردار ومحروم کرده است‌.

وی گفت: این طرح در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اجرا شده که تمام اقلام بسته های لوازم التحریر محصولات ایرانی و اغلب تولید کارخانجاتی است که توسط ستاد اجرایی احیا شده اند.
وی اظهار داشت: ستاد اجرایی برای احیای این واحدها ۴۰ میلیارد تومان اختصاص داده است.
پورسلیمانی با اشاره به اینکه سهم البرز در پویش مشق احسان ۱۰ هزار بسته می باشد؛ گفت: توزیع این بسته ها از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت.
وی نحوه شناسایی جامعه هدف برای بهره برداری از این لوازم را از طریق گروه های جهادی؛ پایگاه های بسبج؛ محلات و مساجد عنوان کرد.
وی یادآور شد: ستاد اجرایی در طرح های دیگری همچون در حوزه معیشت مردم؛ توزیع غذای گرم؛ چرخ احسان و احسان سلامت نیز فعال است.

در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان البرز علاوه بر توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر؛ ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی توسط نهادهایی همچون سپاه ؛ کمیته امداد؛ بسیج سازندگی نیز تهیه و توزیع می شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها