در راستای طرح آجر به آجر انجام شد؛

عملیات ساخت دو مدرسه در قالب ۸ کلاس درس در رامشیر آغاز شد

در راستای طرح آجر به آجر و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عملیات ساخت دو مدرسه  ۶ کلاسه و ۲ کلاسه در رامشیر آغاز شد.

عملیات ساخت دو مدرسه در قالب ۸ کلاس درس در رامشیر آغاز شد

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، صبح امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، فرماندار و نماینده مردم رامشیر در مجلس شورای اسلامی کلنگ دو مدرسه ۶ کلاسه و ۲ کلاسه در رامشیر به زمین زده شد.


مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم گفت : امروز در راستای طرح آجر به آجر و محرومیت زدایی عملیات ساخت دو مدرسه در قالب ۸ کلاس درس در شهرستان رامشیر آغاز شد تا دانش آموزان عزیز در فضایی ایمن ، مستحکم و زیبا تحصیل کنند.


قربانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان رامشیر اظهار داشت : اداره کل نوسازی مدارس خوزستان طی ۴ سال اخیر در شهرستان رامشیر ۶۰ کلاس درس احداث و ۲۰ کلاس کانکسی برچیده و کلاس های مقاوم جایگزین آنها شد و تا پایان سال ۲۲ کلاس درس دیگر به فضاهای آموزشی این شهرستان اضافه خواهد شد.


قربانی در تشریح این پروژه ها گفت : کلنگ مدرسه ۶ کلاسه شهید عون خالدی با مساحت هزارو ۶۱۶ مترمربع و زیربنای آموزشی ۳۸۰ مترمربع ار محل اعتبارات بنیاد برکت در شهر مشراگه به زمین زده شد و در دیگر مراسم نیز عملیات اجرایی مدرسه ۲ کلاسه ابوذر با زیربنای ۱۰۵ متر مربع در روستای تلتلیه از اعتبارات استانی در شهرستان رامشیر آغاز شد.


وی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی اظهار داشت : نوسازی مدارس خوزستان آماده همکاری با خیرین عزیز در مشارکت و ساخت مدرسه در روستاها ، مناطق محروم و همچنین تعدادی از مدارس قدیمی در مرکز شهر که نیاز به تخریب و بازسازی دارند است.

در پایان مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از دبیرستان دخترانه رشد و دبیرستان ۹ کلاسه شهید حسنی رامشیر بازدید کرد.

منبع: خبر فوری

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها