پدر الله‌یار صیادمنش: پسرم پیشنهادهای بهتر از گالاتاسرای دارد

پدر الله‌یار صیادمنش می‌گوید پسرش با گالاتاسرای ترکیه توافق نکرده و تا پایان هفته تیم نهایی خود را انتخاب می‌کند.

پدر الله‌یار صیادمنش: پسرم پیشنهادهای بهتر از گالاتاسرای دارد

به گزارش خبر فوری ، سایت CNN ترکیه در خبری مدعی شد که الله‌یار صیادمنش، بازیکن ۱۶ ساله تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و سایپا، با گالاتاسرای ترکیه به توافق رسیده است. این در حالی است که سید محمد صیادمنش، پدر این بازیکن نوجوانان وجود پیشنهاد از چند تیم مختلف از جمله گالاتاسرای را تایید کرد اما با رد عقد قرارداد و رسیدن به توافق گفت: با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ایم. الله‌یار از چند تیم مختلف ترکیه‌ای پیشنهاد دارد. به دنبال این هستیم که او به بهترین تیم برود و در آن‌جا رشد کند تا در آینده به فوتبال اروپا ترانسفر شود.

او تاکید کرد: اولویت ما جایی است که الله‌یار رشد بیشتری داشته باشد و نقل و انتقال او با هیچ مشکل قانونی مواجه نشود.

صیادمنش درباره اسامی تیم‌هایی که به پسرش پیشنهاد دادند گفت: چون چیزی قطعی نشده نام تیمی را نمی‌گویم. گالاتاسرای بهترین پیشنهاد پسرم نیست و از سایر تیم‌های خوب و بزرگ ترکیه هم پیشنهاد دارد.

پدر این بازیکن درباره مراقبت از پسرش برای رشد کردن و رسیدن به فوتبال اروپا گفت: تیم‌های ترکیه‌ای از امکانات خوبی برخوردار هستند و الله‌یار می‌تواند در چنین فضایی رشد بیشتری داشته باشد. او به هر تیمی برود، ویزای کار من هم فراهم می‌شود تا الله‌یار در کنار خانواده حضور داشته باشد و به درستی مسیر موفقیت را طی کند.

او درباره جدایی پسرش از سایپا گفت: بندی در قرارداد پسرم وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند رضایت نامه خود را بگیرد.

الله‌یار صیادمنش از یک خانواده کاملا ورزشی رشد پیدا کرده و پدر او بیش از یک ماه قبل همراه تیم ملی کشتی پیشکسوتان قهرمان جهان شد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها