رسانه‌های عبری‌زبان خبر دادند:

سفر قریب الوقوع هیئت صهیونیستی_آمریکایی به بحرین

رسانه‌های عبری‌زبان از سفر قریب الوقوع یک هیئت صهیونیستی_آمریکایی به بحرین برای پیشبرد روابط خبر دادند.

سفر قریب الوقوع هیئت صهیونیستی_آمریکایی به بحرین

به گزارش خبر فوری ، روزنامه اسرائیل هیوم در گزارشی نوشت: دولت آمریکا در حال بررسی اعزام یک هیئت آمریکایی_اسرائیلی مشترک به بحرین برای تنظیم روابط میان رژیم صهیونیستی و منامه است.

این روزنامه نوشت، برخلاف امارات، هیچ‌گونه تحول عملی در پیشبرد روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی رخ نداده است. اخیرا یک هیئت اسرائیلی با مسئولان عالیرتبه اماراتی در ابوظبی دیدار کرد. سفرای دو طرف نیز با یکدیگر دیدار کردند. همچنین ششم اکتبر گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در برلین با عبدالله بن زاید، همتای اماراتی خود دیدار کرد.

اسرائیل هیوم نوشت: در کاخ سفید برخی می‌خواهند روابط میان اسرائیل و بحرین روند عملی به خود بگیرد برای همین به دنبال اعزام هیئت اسرائیلی_آمریکایی به منامه هستند. به نظر می‌رسد وزیر خزانه‌داری آمریکا ریاست هیئت را برعهده داشته باشد چراکه جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا این روزها مشغول کمپین انتخاباتی ترامپ است.

این روزنامه در ادامه نوشت، در این مرحله تاریخی برای رفتن این هیئت به بحرین تعیین نشده است اما احتمالا این هیئت قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به بحرین برود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کوروش
    0

    حالا نوبت این یکی گاو شیرده هست به دستور ترامپ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها