زورگیری خشن از یک شهروند در تهران/ ویدئو

زورگیران خشن با بریدن گلوی یک شهروند تهرانی به دنبال سرقت خودروی او بودند.

زورگیری خشن از یک شهروند در تهران/ ویدئو

طی روزهای اخیر آنچه که بیشتر اذهان عمومی را خدشه دار کرده و سبب شده است تا شهروندان تهران ی احساس امنیت کمتری کنند، وقوع سرقت ها و زورگیری های خشن است که بعضا در روز روشن و در معابر شلوغ شهر نیز اتفاق می افتد و جانیان با اقدامات وحشیانه اقدام به سرقت و ضرب و جرح مردم می کنند. جانیانی که بعضا سابقه دار هستند و به تازگی از زندان آزاد شده اند.

سرهنگ مولایی، کاراگاه پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در این خصوص گفت: یک زورگیر خشن در تهران و در روزهای اخیر دستگیر شد. این زورگیر در راستای ارتکاب جرم یک باند تشکیل داده است.

او افزود: در آخرین اقدام آن ها در مقابل مترو کمین کرده بودند و به جوانی که در حال پیاده شدن از خودرو شخصی خود بوده است و قصد رفتن به مترو داشته، حمله می کنند و با چاقو به گلوی او ضربه می زنند و به صورت کامل گلوی صاحب خودرو را پاره می کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اگر این ضربه چاقو فقط چند میلی متر بیشتر وارد می شد، شریان حیاتی این جوان قطع می شد و ادامه حیات او غیرممکن بود.

سرهنگ مولایی با تشریح اتفاقات رخ داده در محل وقوع جرم تصریح کرد: این زورگیران زمانی که با مقاومت پسر جوان رو به رو شدند به گلوی او چاقو زدند و هنگامی که درگیری بالا گرفته است مردم نیز به کمک این جوان می آیند و موفق می شوند یک نفر از سه نفر را دستگیر کنند.

این کاراگاه پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در خصوص آخرین خبرها در مورد این پرونده اادامه داد: با تحقیقات انجام شده و انجام اقدامات فنی پلیسی، دو نفر دیگر که در این زورگیری خشن دخیل بودند نیز شناسایی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به پیگیری جدی این پرونده گفت: در عملیات پلیس آگاهی تهران این دو نفر نیز دستگیر شدند و پرونده این سه نفر پس از انجام تحقیقات نهایی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    برادردرزندان بیشترعقده ای وقاتلتروهزاران فکردرسرشان میرود فقط بایدفورااعدام کنندنه زندان کوگوششنوا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها