نیکبخت: آقایان خیلی راحت ۵۰ میلیون هوادار را بازی دادند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: از دو ماه قبل می‌دانستیم که ورود استراماچونی با توجه به اعلام وزارت ورزش ممنوع است اما آقایان خیلی راحت ۵۰ میلیون هوادار را بازی دادند.

نیکبخت: آقایان خیلی راحت ۵۰ میلیون هوادار را بازی دادند

علیرضا نیکبخت واحدی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان اظهار داشت: از دو ماه قبل می دانستیم که ورود استراماچونی با توجه به اعلام وزارت ورزش ممنوع است و خیلی سخت با احساسات و عواطف مردم بازی شد. آقایان خیلی راحت ۵۰ میلیون هوادار را بازی دادند.

وی افزود: این کادری که اکنون به استقلال آمده‌اند سال‌ها در این تیم خون دل خورده و زحمت کشیدند همه ما استقلالی‌ها برای مربیان جدید این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط این تیم برای کسب قهرمانی لیگ برتر توضیح داد: خیلی زود است از الان بخواهیم استقلال را واکاوی کنیم شیر همیشه شیر می‌ماند اگر چه پیر باشد.الان نمی‌توان گفت استقلال قهرمان می‌شود یا در صدر جدول قرار می‌گیرد اما اطمینان دارم اگر این کادر دلسوز یک ماه قبل برای استقلال انتخاب می‌شد راحت‌تر می‌توانستند بازیکن جذب کرده و با این تیم کار کنند. حتی برنامه اردویی هم راحت‌تر در نظر گرفته می‌شد با این وجود جای خوشحالی دارد کادری به استقلال اضافه شده که همه اعضای آن خاک تیم را خورده‌اند و هدف‌شان سربلندی این تیم است.

نیکبخت درباره درخواست برخی بازیکنان استقلال برای افزایش مبلغ قراردادشان توضیح داد: متأسفانه مدیریت ضعیفی که در استقلال وجود داشته چنین قراردادی را با بازیکن امضا می‌کند. مدیران قبلی صاحبخانه استقلال نبودند و با توجه به اینکه می‌دانستند مستأجر و رفتنی هستند فقط با احساسات هواداران بازی کرده و بازیکن‌هایی قرارداد بستند که همه می‌دانیم این کار را برای افتخارآفرینی برای خودشان انجام دادند.

وی افزود: نمی‌توان به بازیکنی ایراد گرفت زیرا شاید وی برای جدایی ترغیب شود اما جدایی بازیکنی سخت است که محصول باشگاه استقلال بوده و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده این موضوع برای ما دردآور است.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: میلچ و شیخ دیاباته جزو بازیکنان خارجی هستند که در سال‌های اخیر برای استقلال فوق‌العاده عمل کردند اگر قرارداد آنها تمدید شود استقلال نیمی از راه را رفته و دست محمود فکری بازتر خواهد بود.

نیکبخت درباره اظهارات اخیر خود مبنی بر فروش مهدی قایدی گفت:‌خدا نکند این اتفاق بیفتد اما وقتی می‌گویند قایدی را با قیمت پایین و راحت نمی‌فروشیم مرا یاد ماجرای الهیار صیادمنش می‌اندازد که می‌گفتند پول فروش وی را به مربیان قبلی یعنی شفر و استراماچونی دادیم. وقتی خودشان می‌گویند قایدی را ارزان نمی‌فروشیم من را به این استنباط می‌رساند که شاید مهدی را فروخته باشند اما امیدوارم چنین اتفاقی رخ نداده باشد زیرا هوادار صبری دارد و تا جایی می‌تواند تحمل کند در صورت جدایی قائدی فشار زیادی به تیم می‌آید و این اتفاق نباید برای استقلال رخ بدهد.

وی تصریح کرد: مهدی سرمایه باشگاه استقلال است و مطمئنا مدیران حال حاضر و سرمربی محترم این تیم کاری می‌کنند تا قائدی بماند زیرا وی سرمایه باشگاه بوده، باشگاه استقلال برای خود من یک ویترین بود در حالی که از چند باشگاه خارجی پیشنهاد داشتم باید قایدی را هم حفظ کنند.

نیکبخت درباره بحث اینکه برخی بازیکنان با توجه به ممنوعیت جذب بازیکن خارجی پول زور از باشگاه‌ها می‌گیرند توضیح داد: این کلمه قشنگ نیست زیرا فوتبالیست جماعت هر پولی بگیرد نوش جانش است وی در سرمایه و گرما و بدون تعطیلی زحمت می‌کشد شاید در رشته‌های دیگر مثل والیبال و بسکتبال بیشتر از فوتبال پول رد و بدل شود اما با توجه به اینکه فوتبال در چشم است بازیکنان آن هم مورد توجه قرار می‌گیرند.من نمی‌دانم بازیکن چقدر قرارداد می‌بندد و چقدر پول می‌گیرد اما زمان ما هر چه قرارداد می‌بستیم ۴۰، ۵۰ درصد آن را نمی‌گرفتیم.

وی افزود: اسم این حرکت بازیکنان را نباید طاقچه بالا گذاشت بلکه باید از حق و حقوق برای آن نام برد. استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت هستند و از بین آن همه ستاره اگر بتوانیم در بین ستاره‌های استقلال و پرسپولیس بازی کنید خیلی هنر می‌خواهد. امیدوارم سرپرست باشگاه استقلال هم به شکلی رفتار کند که بازیکن چنین اجازه‌ای را برای خودش ندهد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد
    0

    این همه حرف الکی زده که خیلی شیک اینجوری القا کنه که استقلال 50 میلیون هوادار داره . باشه شما خیلی خوبین

  • سلطون
    0

    آره یکم بیشتر دستمال بکش بدبخت شاید محمود فکری به عنوان آبدارچی توی باشگاه بتونه پاتو باز کنه.بالاخره هرچی باشه نوبت امثالی مثل تو و هاشمی نسب لته هست که دنبال یکجا واسه خودنمایی بگردین.دیگه تو که شهره این شهری نیکبخت جان.تودیگه چرا اسطووووله.هه.بندازیم قپ قلی؟؟

  • وحید
    0

    جان

  • ناشناس
    0

    50 میلیون؟ فکر کنم جنسش خوب بوده لامصب توی این بازار وانفسا جنسای خوب چطور پیدا میشه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها