۲ باند اراذل و اوباش در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری دستگیری ۲ باند اراذل و اوباش در چهارمحال و بختیاری خبرداد.

۲ باند اراذل و اوباش در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سردار غلامعباس غلامزاده در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت:‌ در پی وصول گزارشی مبنی بر عرض اندام یک باند اراذل و اوباش و تیراندازی هوایی به قصد ایجاد ناامنی در 3 نقطه از شهرکرد موضوع در دستور کار دو اکیپ ویژه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، بررسی دقیق ابعاد این رخداد و جمع‌آوری اطلاعات با استفاده از تمامی امکانات و اظهارات شاهدان، افراد این باند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی چهارنفر از مسببین را در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به ادامه تحقیقات جهت کشف سلاح متهمین خاطرنشان کرد: در عملیات ضربتی دیگری عوامل پلیس امنیت عمومی استان 5 نفر از اعضای یک باند اراذل و اوباش که نیمه‌های شب در محور شهرکرد به اصفهان محدوده تونل رخ اقدام به راه بندان کرده بودند را دستگیر کردند.

غلامزاده با اشاره به کشف چند تیغه شمشیر و قمه از خودرو متهمین و معرفی آنها به مراجع قضایی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی استان با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و قانونی برخورد می‌کند.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها