عذرخواهی استاندار آذربایجان غربی در خصوص کمبود نان :

بابت مشکلات پیش آمده عذر‌خواهی می‌کنم/ مردم از تجمع مقابل نانوایی ها خودداری کنند/ حل مشکل تا دور روز آینده

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل کمبود نان در آذربایجان غربی از رفع این مشکل تا 2 روز آینده خبر داد و از مردم بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد.

بابت مشکلات پیش آمده عذر‌خواهی می‌کنم/ مردم از تجمع مقابل نانوایی ها خودداری کنند/ حل مشکل تا دور روز آینده

در پی کمبود نان در شهرهای آذربایجان غربی، شاهد صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های استان هستیم. که با توجه به شرایط قرمز کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های کرونایی از سوی برخی نانوایی‌های استان و عدم استفاده از ماسک از سوی برخی مردم این نگرانی وجود دارد که در روزهای آینده شاهد ابتلای بیشتر شهروندان به ویروس کرونا باشیم.

سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی هم دلیل ایجاد این ازدحام را افزایش 3 برابری قیمت آرد و بار روانی آن در جامعه عنوان کرد.

در این راستا مسئولان استانی طی برگزاری جلسات مکرر نسبت به افزایش سهمیه آرد نانوایی ها اقدام کرده اند، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز طی تماس تلفنی از استاندار خواست نسبت به رفع مشکل کمبود نان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهد.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که پیگیر موضوع هستند، برای رفع مشکل کمبود آرد تا 2 روز آینده قول مساعد داده اند و با توجه به حساسیت پیش آمده و دغدغه های مردم، استاندار آذربایجان غربی صبح امروز -سه‌شنبه 15 مهرماه - در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی از مردم عذرخواهی کرد و گفت: شایعاتی توسط برخی نانوایان و افراد سودجو برای گران کردن نان در سطح شهر و فضای مجازی شکل گرفته ولی جای هیچ نگرانی نیست.

محمد مهدی شهریاری افزود: ضمن عذرخواهی از مردم بابت مشکلات به وجود آمده، سهمیه آرد نانوایی‌ها را افزایش داده ایم و به زودی هم این مساله برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم به شایعات توجه نکنند و با بردباری نسبت به رفع مشکل در یکی دو روز آینده اطمینان خاطر داشته باشند.

مردم از تجمع مقابل نانوایی ها خودداری کنند

رئیس اتحادیه نانوایی‌های ارومیه نیز در خصوص کمبود نان، گفت: کمبود آرد در آذربایجان غربی شایعه ای بیش نیست.

الله‌وردی حسن‌زاده با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمت در نان و کمبود آرد در نانوایی‌های سطح شهر ارومیه وجود ندارد، اظهار داشت: ارومیه و حومه دارای یک میلیون نفر جمعیت است و این در حالی است که روزانه 32 میلیون قرص نان تولید می‌شود و بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد.

حسن‌زاده با بیان اینکه مشکل کمبود نان در ارومیه با افزایش سهمیه آرد رفع می شود، از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و فقط نان مصرفی روزانه خود را خریداری کرده و از انبار نان در خانه ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته هیئت دولت قیمت گندم را برای سال 1400، چهار هزار تومان اعلام کرد افزود: این موضوع بر روی مردم تاثیر گذاشت و گمان کردند که از امسال این افزایش قیمت در نان اعمال می‌شود.

وی در رابطه با چرایی افزایش چند برابری قیمت آرد، اظهار داشت: متاسفانه برخی دلال‌ها آرد را از کارخانه ها و واحدهای تولید آرد خارج می‌کنند که همین موضوع باعث گرانی می شود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 503
    0

    جناب آقای محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی سلام چرا شما شرمنده باشید؟ ما شرمنده ایم که رییس جمهور بیغیرتی مثل روحانی دلقک را انتخاب کرده ایم که پیامد آن انتصاب وزرای بی لیاقت ،استانداران بی کفایت و معاونین و مدیر کلهای بی لیاقت تر و بی کفایت تر از خود ایشان شده

  • فاضل
    0

    مملکت بی در و پیکر و بی صاحب از ملت که بخاری بلند نمی شود؛ خدا به داد ملت ایران برسد؛ گیر یک عده دزد و غارتگر افتاده ایم

  • قلندر
    0

    به یاد سخن امام خمینی افتاددم که گفت کسانی که نمی‌توانند یک نانوایی را اداره کنن چطور مملکتی را اداره میتونن بکنن.روحت شاد همه سخنهایش را امروز با پوست و استخوان حس میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها