خسارت 150 میلیارد ریالی سیلاب در مشگین‌شهر/ بارش 33 میلیمتری باران در کمتر از یک ساعت

فرماندار شهرستان مشگین شهر از وارد آمدن خسارت 150 میلیارد ریالی به بخش های مختلف مسکونی و تجاری، پل ها و ابنیه فنی در اثر جاری شدن سیلاب در مشگین شهر خبر داد.

خسارت 150 میلیارد ریالی سیلاب در مشگین‌شهر/ بارش 33 میلیمتری باران در کمتر از یک ساعت

اکبر صمدی در جریان بازدید از محلات و روستاهای تابعه خسارت دیده از سیلاب مشگین شهر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در اثر بارش شدید باران به میزان ۳۳ میلیمتر در کمتر از یک ساعت باعث جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارت عمده ای در بخش های مختلف مسکونی ، تجاری ، پل ها و ابنیه های فنی در محلات سطح شهر و روستاهای تابعه شده و بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد .

وی همچنین با اشاره به جزئیات خسارت های وارده ناشی از سیل اظهار کرد: دراثر وقوع سیل آب شرب ۲روستا و برق ۳ روستا از توابع شهرستان مشگین شهر قطع و در حال حاضر اکیپ های امدادی و خدماتی مشغول رفع این مشکلات هستند و برای اخذ اعتبار از سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران بخشی از خسارات اقدام می شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر اذعان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده‌باش بوده و اعضای این ستاد همچنان مشغول خدمت‌رسانی به اهالی هستند.

شهرام محمدی، رئیس جمعیت هلال احمر مشگین شهر نیز اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در مشگین شهر نیروهای امدادی این جمعیت از اولین ساعات آبگرفتگی با چندین اکیپ و موتور پمپ آب منازل حادثه دیده را تخلیه کردند

وی گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر به همراه پرسنل آتش‌نشانی و شهرداری مشگین شهر در محلات قیام و کوی ولایت با تخلیه به موقع و سریع آب ناشی از سیل در منازل از وقوع حادثه جلوگیری کردند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها