تحویل اسامی ۴۶ نفر از مقامات آمریکایی برای تعقیب قضایی به دادستانی تهران/ فهرست اسامی

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در حاشیه بازدید از بیمارستان کودکان مفید، با اشاره به اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا در تحریم دارویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دشمنان در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

تحویل اسامی ۴۶ نفر از مقامات آمریکایی برای تعقیب قضایی به دادستانی تهران/ فهرست اسامی

علی باقری کنی ادامه داد: کودکان نیازمند یمنی که به دارو نیاز دارند، فریادشان خطاب به کشور‌های اروپایی و آمریکایی این است که جنایت بس است؛ دستگاه قضا خود را مقابل این جنایت‌ها مسئول می‌داند و نباید اجازه دهیم که اقدامات آن‌ها بدون هزینه باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر ادامه داد: ما با تمام ابزار‌های قانونی و حقوقی که در عرصه داخلی و بین‌المللی وجود دارد با عزمی جدی برای مقابله با این جنایت‌ها ایستاده ایم و امروز اعلام می‌کنم که اسامی ۴۶ شخصیت حقیقی و حقوقی آمریکایی که به نوعی دخیل در تحریم‌های ظالمانه و ضد انسانی علیه ملت ایران بودند در اختیار دادستان تهران است.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه تصریح کرد: طبق قانونی که در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته و بر اساس مواد قانونی مقابله با اقدامات تروریستی اسامی این افراد به دادستان تهران اعلام می‌شود تا آن‌ها را تحت عبرت و تعقیب قضایی قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • پرشین
    0

    باسلام آخه ساده لو ها کی دستگاه قضاوت شما رو تو دنیا به حساب میاره مگه شما قضاوت ودستگاه قصا شما تو عرصه ی بین المللی اعتبار داره باز مضحکه دنیا شدیم

  • ناشناس
    0

    مردم گوش دراز نیستن

  • زط
    0

    جوک سال

  • کاربر ناشناس
    0

    بابت اسید پاشی و فتوای آن چرا اعلام جرم نمی‌کنید وتوان شناسایی این افراد را ندارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها