دستگیری گروگانگیر و رهایی پسر ۸ ساله در "خُنج"

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری یک گروگانگیر، گروگان ۸ ساله در شهرستان خُنج، رهایی یافت.

دستگیری گروگانگیر و رهایی پسر ۸ ساله در "خُنج"

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۱۴ مهر گفت: ماموران انتظامی پارسیان استان هرمزگان با اخذ نیابت قضائی در خصوص ربوده شدن یک پسر ۸ ساله، به شهرستان خنج عزیمت کردند و با همراهی ماموران پلیس این شهرستان، موفق به دستگیری گروگانگیر و رهایی گروگان شدند.

حبیبی با بیان اینکه در این حادثه پسری ۸ ساله در شهرستان پارسیان استان هرمزگان توسط یک راننده سواری پراید ربوده و به شهرستان خنج منتقل شده بود، گفت: ماموران پلیس اعزامی از پارسیان با همراهی پلیس شهرستان خنج، بعد از انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، خودروی مورد نظر را حین تردد در میدان مظلوم شهر خنج شناسایی کردند.

حبیبی با اشاره به متوقف شدن خودروی پراید شخص گروگانگیر طی یک عملیات غافلگیری توسط پلیس، گفت: ماموران در این عملیات و با ترفندهای خاص پلیسی، فرد ربوده شده را رها و یک گروگانگیر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه گروگانگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است، گفت: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف حساب با پدر گروگان عنوان کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پسر ۸ ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگردانده شد، خاطرنشان کرد: اعضای خانواده فرد ربوده شده و شهروندان از اقدام به موقع پلیس قدردانی کردند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها