رتبه های برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان معرفی شدند/ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ؛ دستگاه اجرایی برتر استان شد

رتبه های برتر ارزیابی سالانه دستگاه های اجرایی سطح استان در سال ۱۳۹۸ در جشنواره شهید رجایی، معرفی شدند.

رتبه های برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان معرفی شدند/ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ؛ دستگاه اجرایی برتر استان شد

به گزارش خبرنگار خبر فوری در جلسه راهبری توسعه مدیریت خوزستان (شهید رجایی) که با حضور استاندارخوزستان، رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان، شهردار و فرماندار اهواز و مدیران کل دستگاه‌های استان در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، دستگاه‌های برتر از میان دستگاه‌های اجرایی سطح استان که بالاترین امتیاز را در مجموع دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه های پنجگانه در سال ۱۳۹۸ کسب کرده‌اند، معرفی شدند.


شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در گروه زیر بنایی و توسعه زیر ساخت، اداره امور اقتصادی و دارایی خوزستان در گروه عمومی و قضایی، اداره کل دامپزشکی خوزستان در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گروه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی حائز رتبه برتر در جشنواره شهیر رجایی شدند.


اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان سه دستگاهی هستند که از میان دستگاه های اجرایی سطح استان، بالاترین رشد دو سالانه را در امتیازات شاخص عمومی و اقتصادی کسب کرده اند.


در طرح سنجش رضایتمندی مردم در اجرای حقوق شهروندی و نظام الهی نیز اداره کل پیشتیبانی امور دام خوزستان حائز رتبه برتر شد.


در ارزیابی شاخص های اختصاصی فرمانداری‌های استان نیز فرمانداری شهرستان باغملک و از میان ۱۸ شهرداری منتخب استان، شهرداری گتوند حائز رتبه برتر شدند.


رتبه اول شاخص های آموزش در اقتصاد و تولید و امور زیربنایی نیز به اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر تعلق گرفت و رتبه اول در شاخص های آموزش در گروه عمومی، فرهنگی و اجتماعی به اداره کل پزشکی قانونی خوزستان اختصاص یافت.


رتبه اول شاخص های آموزش تخصصی در شرکت های دولتی نیز به شرکت گاز خوزستان و رتبه اول در شاخص‌های تخصصی آموزش در گروه های دانشگاه ها و مراکز آموزش درمانی نیز به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی دزفول اختصاص یافت.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها