مردی که گمان می‌کرد رفیقش اردک است، به او شلیک کرد

یک مرد روسی که قصد شکار یک اردک را داشت، با تفنگ گلوله‌ای شلیک کرد که به سر دوستش اصابت کرد.

مردی که گمان می‌کرد رفیقش اردک است، به او شلیک کرد

در یک اتفاق عجیب، یک جوان روسی که همراه با دوست خود به سفر شکاری رفته بوده، به اشتباه دوست خود را با گلوله زد. علت این اتفاق این است که این فرد گمان می‌کرد که همکارش اردک است، زیرا از ضعف بینایی رنج می‌برد و بدون استفاده از عینک طبی خود، چشمانش درست نمی‌دید و موقع شکار دچار مشکل شد.

این اتفاق منجر به از دست دادن یکی از چشم‌های دوستش شد و پزشکان امیدوارند که بتوانند چشم دوم او را نجات دهند، اما امید کمی دارند. روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد که والری سوسیدوف ، جوان ۲۵ ساله از شهر کووروف در روسیه مورد اصابت گلوله از جانب دوست خود قرار گرفت.

این گزارش حاکی از آن است که خانواده وی، اکنون برای پرداخت قبوض گران‌قیمت پزشکی، در حال جمع آوری پول هستند و گفته اند که دوست فرزندشان بینایی کمی دارد و بدون عینک خود در حال شکار بوده است. عکسبرداری اشعه ایکس نشان می‌دهد که تیر چگونه بر روی چشم و صورت سوسیدوف تاثیر گذاشته است.

مادر این پسر آسیب دیده، مارینا سوسیدووا، ۴۲ ساله، گفت: "یک پرونده جنایی در اداره پلیس باز شده است. ما از اینکه دوستش سرش را با یک پرنده اشتباه گرفت، شوکه شده بودیم. "

وی افزود که پسرش به بیمارستانی در مسکو منتقل می‌شود و اگرچه یکی از چشمان خود را از دست داده است، هنوز هم امیدی برای نجات چشم دیگر او وجود دارد، اما ۱۰۰ ٪ به حالت قبلی بر نمی‌گردد. او گفت: "صورت، سر و گردن او به شدت مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما جراحان ابتدا برای نجات چشم او تلاش می‌کنند."

شکار دردسرساز

شکار دردسرساز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Mohsen
    0

    این بیچاره اگه ایران بود تمام هزینه های پزشکیش رایگان بود دیگه پدر مادرش لازم نبود برن پول جمع کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها