شمال شهر بیرجند از کمبود مراکز درمانی رنج می‌برد

نماینده مردم بیرجند گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر نبود بیمارستان و کمبود مرکز درمانی می‌طلبد با همکاری خیران و کانون خادمیاری سلامت یک مرکز درمانی در این منطقه کم‌برخودار راه‌اندازی شود.

شمال شهر بیرجند از کمبود مراکز درمانی رنج می‌برد

حسین خسروی، شنبه شب ۱۲ مهر در مراسم اهدا پرچم متبرک مطهر رضوی به دارالشفاء امام جعفر صادق (ع) مسجد توحید، اظهار کرد: امروز جایگاه پزشکان و کادر درمانی ویژه است و خوشبختانه ارتباط بسیار خوب وزیر بهداشت با مقام معظم رهبری بر ارزش این جایگاه افزوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت در آبان ماه، افزود: درخواست می‌شود برای بیمارستان شمال شهر و دارالشفاء امام صادق(ع) نیز هر درخواست و پیشنهادی وجود دارد طی نامه‌ای تنظیم شود تا در اختیار وزیر بهداشت قرار دهم.

خسروی با بیان اینکه کار پزشکان و مدافعات سلامت امروز در خط مقابله با کرونا کمتر از دلاوری‌های دوران دفاع مقدس نیست، خاطرنشان کرد: خدمت به محرومان به لحاظ اعتقادی و سیاسی بسیار مورد اهمیت است چراکه رکن و پایه انقلاب اسلامی در کنار دین و رهبری مردم بوده و هستند و جمهوری اسلامی به پایه مردمی بودن خود افتخار می‌کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها