رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران:

تهران رکورد مرگ کرونا را زد/ ۱۳۶ جان‌باخته فقط در روز گذشته

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران خواستار اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای در تهران شد.

تهران رکورد مرگ کرونا را زد/ ۱۳۶ جان‌باخته فقط در روز گذشته

ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اتخاذ محدودیت های کرونایی در تهران گفت: روز گذشته محدودیت یک هفته ای از سوی استانداری برای تهران صادر شد اما اتخاذ این محدودیت ها، نگرانی هایی را به همراه دارد و سوال مطرح است که آیا با تعطیلی یک هفته ای می توان اپیدمی را کنترل کرد که جواب آن خیر است.

وی گفت: با چند اپیدمیولوژیست صحبت کردم و آنها معتقدند که تعطیلات یک هفته ای فقط فراز و فرود در سیر اپیدمی ایجاد می کند. اگر نتوانیم این محدودیت ها را درست کنترل کنیم بعد از آن باز هم شاهد اوج بیماری خواهیم بود و باید به مسئولان گفت که اگر نمی توانند کار و تصمیم بهتری داشته باشید، همان اپیدمی گله ای را دنبال کنید.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت تهران قرمز است و 136 تهرانی روز گذشته از این بیماری فوت کردند، ادامه داد: برای مهار شیوع کرونا لازم بود که به جای یک هفته، دو هفته تهران تعطیل شود.

خداکرمی با بیان اینکه این در حالی است که اگر مسافرت ها محدود نشود مجددا شاهد حرکت ویروس به سمت نقاط پاک کشور خواهیم بود، افزود: درست است که احیای اقتصادی مهم است اما جان مردم مهمتر است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خجالت بکشید اگر اوضاع بحرانی ای چرا دور کاری پرسنل اداری را لغو کردید چرا محدودیت های مکانهای غیر ضروری را لغو کردید، انها که کاسب و مغازه دار نبودند که بخواهند اجاره مغازه بدهند و ....با همان کار نصف تردد ها و ورودی مترو و ارتباطات نزدیک کم شده بود اگر اوضاع بحرانی نیست پس چرا این همه هجمه می کنید به اهو می گوئید بدو به تازی می گوئید بگیر بسه بابا اینقدر در قالب این کورنا دروغ به خورد مردم دادید که هیچ کس حرفتان را باور نمی کند میدانید مردم درباره شما و رسانه های دوربرتان چه می گویند می گویند اوضاع اقتصادی کشور نابوده و هر ان اینها ترس دارند قائله ای مثل سال 98 شروع بشه نتوانیم جلو ش را بگیریم پس همه اش بگوئید کرونا کرونا مردم از ترس کاری نکنند امروز را بگذرانیم ،امروز را بمانیم تا فرداد خدا بزرگه

  • داروغه
    0

    هزینه درمان کرونا در بیمارستان دولتی ۶۰میلیون میشه ،مردم ایران قدر سلامتی تونو بدانید

  • کاربر ناشناس
    0

    هرچه مردم ایران زجرمیکشنندازتهران مجلس ودولت وریس بانکهاست اخ تهرانیها تسلییت

  • کاربر ناشناس
    0

    مقصراصلی بعدازسیزده بدرکی بودکه مسافرت وبازاروتفریگاها وجادها وادرارات راآزادکردحالابکشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها