تعجب سایت ایتالیایی از محرومیت طولانی مدت آل کثیر

یک سایت ایتالیایی به ارزیابی محرومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر پرداخت.

تعجب سایت ایتالیایی از محرومیت طولانی مدت آل کثیر

عیسی آل کثیر مهاجم ۳۰ ساله تیم فوتبال پرسپولیس با رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۶ ماه ار هرگونه فعالیت فوتبالی محرم شد.

سایت ایتالیایی نوشت: در حالی که عیسی آل کثیر به دنبال این بود که چهره برادرزاده خود را تقلید کند، کنفدراسیون فوتبال آسیا حرکت او را نژادپرستانه دانست و همین مساله باعث محرومیت طولانی مدت او شد.

این بازیکن در ۳ دیدار قبلی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل به ثمر رساند ولی بعد از خوشحالی مقابل تیم ازبکستانی با این محرومیت روبه‌رو شد و محرومیت او بلافاصله از آن تاریخ به مرحله اجرا درآمد.

پرسپولیس توانست با برتری مقابل النصر عربستان برای دومین بار در ۳ سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و اواخر آذرماه باید برابر یک تیم از شرق آسیا به میدان برود.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یه بنده خدا
    0

    والله ما هم تعجب کردیم! ان شاء الله به حق حسین مظلوم که هنوز تو ماهش هم هستیم حقی که از عیسی به ناحق گرفتند رو بهش بر می گردنن.

    نظرات شما -
    • ایرانی الاصل
      0

      حق رو نمیدن می گیرن . شک نکن که می گیریم.

  • محسن
    0

    سعودی ها همه کار کردند تا صعود کنند ولی نزول کردند. عزا گرفتن اون یکی کنار تیر دروازه خودشون آخر بازی جالب بود. شاید میخواست دل آل سعود براش بسوزه تا بعد کمتر اذیتش کنند . واقعا جای تاسفه که ما توی AFC هیچ کس رو نداریم که از حقوقمون دفاع کنه تا عربستان اینطوری هر وقت که بخواد هر طور که بخواد جولان نده. ولی انصافا این بار حق به حق دار رسید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها