انتشار ویدئویی جدید از محل قتل جمال خاشقجی در ترکیه/ فیلم

شبکه تلویزیونی «تی‌آر‌تی» ترکیه در دومین سالگرد کشته شدن روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول، ویدئویی جدید از محل کشتن او منتشر کرد.

انتشار ویدئویی جدید از محل قتل جمال خاشقجی در ترکیه/ فیلم

شبکه تلویزیونی «تی‌آر‌تی» ویدئویی جدید از محل قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی، در کنسولگری ریاض در استانبول ترکیه در دومین سالگرد کشته شدن وی منتشر کرد.

در این ویدئو نیرو‌های تیم تحقیق ترکیه که در حال انجام وظیفه خود و جمع آوری ادله در صحنه ارتکاب جرم از سوی تیم ۱۵ نفره سعودی هستند، نمایش داده می‌شوند.

با وجود اینکه تیم اعدام محل ارتکاب جنایت را پاکسازی کرده بودند، اداره امنیت آنکارا با آزمایشی ویژه آثار خون را در این محل کشف کرد.

در ویدئویی که از سوی شبکه تی‌آرتی منتشر شده است، اتیکت فرشی که پس از جنایت به قالیشویی فرستاده شده بود و لباس‌هایی که کارگران برای رنگ کردن دیوار با هدف پوشاندن آثار جنایت استفاده کرده بودند، دیده می‌شود.

در این ویدئو تنها به نشان دادن کنسولری و تنور داخل آن که گفته شده بخشی از جسد و آثار به وسیله آن سوزانده شده است، اکتفا نشده و تیم ترکیه به خانه کنسولگری عربستان رفته و چاهی که در باغچه آن وجود داشته و آثار جنایت در آن مشهود بوده نیز به نمایش گذاشته شده است.


جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در ۲ اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری این کشور به طرز وحشتناکی کشته شد و پس از ۱۸ روز از وقوع جنایت و انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از حضور افراد نزدیک به ولیعهد عربستان، ریاض اعلام کرد که این قتل به علت مشاجره به وقوع پیوسته است.

دادگاه عربستان سعودی در ۷ اکتبر امسال حکم نهایی مجرمان این جنایت را صادر و متهمان اصلی را به بهانه‌های واهی تبرعه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    بابا ول کن نیستین مگه امام زاده بوده ...میخواین دوماه هم واسه این سینه بزنیم شاید اوظاع مملکت و این همه گرونی درست بشه ....به درک که کشتنش شما ببینید در ایران روزانه چند صد نفر بخاطر نداری از گرسنگی میمیرن اونوقت چسبیدین با خاشقچی

  • کاربر ناشناس
    0

    ای بابا این همه آدم مردن با این همه در خارج به عنواین مختلف کشته میشونند این خاشقچی هنوز ادامه دارد.

  • علما
    0

    ۵ساله فقط افتادین دنبال قاچقچی چی شد وچی گفت وچطور بر فنا رفت . این فلک زده اصلا کی بود ؟وچکار با ما داشت؟

  • عاشق وطن
    0

    بابا چرا شما ، صداوسیما و مسوولین دست بردار نیستید ؟ آخه خود قاشقچی از گور داد میزنه من بیخیالم ، شما (ایرانی ها ) به فکر بدبختی خودتون باشید ، من یک فرد عادی بودم ، اصلا به شما چه ؟ چی گیرتون میاد ؟

  • کریم
    0

    سلام بابا بهتره ترکیه ازاین همه جنایت که درکشورخودش درحق کردها ومردم وروزنامه نگاران انجام میده بگوید دیکتلتوری وافکارتوسعه طلبانه اردوخان برای درست کردن امپراطوری عثمانی که کاملاروشنه خاشقچی هم یکی ازنورچشمیها بود که سالها لفت ولیس میکرددردربار به خاطر زیاده خواهی واختلاف باپسرال سعود کشتنش کاری که خیلی ازدولتهادردیگرکشورهابامخالفین میکنند .رطب خورده منع رطب خورده نکند این بازیها خیلی وقته تماشاگری ندارد

  • جمال
    0

    توروخدااینقدراین ترکیه واردوغان جنایتکاررابزرگ نکنید به خدامایک روزباترکیه به خاطرتوسعه طلبیش درگیرخواهیم شد همین حالا داستان اذربایجان وارمنستان راببینید چطورداره ترکهای ایران راتحریک میکنه صبرکنید خیلی زود چهره کثیف اروخان راخواهیددید به خداماایرانیهاباعربها بهترمیتوانیم کناربیاییم تاترکیه عربهابه دنبال امپراطوری نیستند مثل اردوغان ودنبال ارامش هستند.اردوغان به بهانه کودتای خود ساخته کم جنایت نمیکند.شمارابه خدا ول کنید مرده خاشقچی را چیزی ازش بیرون نمیاد برای مااردوغان به دنبال اهداف خودشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها