علیرضا دبیر:

صلوات می‌فرستادم که مسابقات جوانان جهان برگزار نشود

رئیس فدراسیون کشتی در نشست ویژه با معاون رئیس جمهور گلایه‌هایی را از وضعیت ورزش به خصوص مسائل مالی عنوان کرد.

صلوات می‌فرستادم که مسابقات جوانان جهان برگزار نشود

علیرضا دبیر در آغاز صحبت هایش با تاکید بر اینکه روسای فدراسیون ها با آبروی خود اموراتشان را اداره می کنند، گفت: یک نفر به من گفت چرا اینقدر زور زدی تا رئیس کشتی بشوی؟ گفتم بگویم غلط کردم خوب است؟!

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه المپیک همان جنگ است که نتایجش در قالب افتخار ورزشی نشان داده می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع را سیاستمداران ما درک نکرده اند، آنها آب می خورند هم به نتیجه اش فکر می کنند.

دبیر با بیان اینکه شهادت می‌دهد آقای نوبخت ورزشی است، تصریح کرد: کشتی امروز در بودجه با دلار ۳۰ هزار تومانی ۱۵ میلیارد تومان بودجه باید بگیرد در حالی که قبلا این مبلغ با دلار ارزانتر بیشتر بود.

دبیر با بیان اینکه در این ۱۰ ماه که المپیک نبود، کشتی گیران ما سر ۲ دقیقه کبود می‌شدند، ادامه داد: به خاطر همین تلاش کردم لیگ کشتی آغاز شود. در عین حال صلوات می‌فرستادم که مسابقات جوانان جهان برگزار نشود. واقعا از کجا باید پول می‌آوردم؟

وی با اشاره به اینکه رقمی حدود ۵۰-۶۰ میلیارد بدهی وجود دارد، یادآور شد: البته این بدهی برای من نیست و در واقع برای دولت است. این را در نظر بگیرید که من ۲ فدراسیون دارم، آزاد و فرنگی و با این شرایط و مشکلات مالی هم مواجه ام.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به پرداخت جایزه قهرمانان این فدراسیون گفت: سکه اما چند است؟ ۱۵ میلیون تومان، جایزه قهرمانان چقدر بوده؟ ۲ میلیون تومان!

علیرضا دبیر در پایان تاکید کرد: من چقدر مانع شوم که بچه‌ها پست نگذارند. وزارت هم مشکل دارد، اینها را درک می کنیم اما ورزش با اقتصاد رابطه ۱۰۰ درصدی دارد. لطفا کمک‌ها به شب المپیک منتهی نشود. ۱۰ ماه مانده و حداقل ۴-۵ رشته را ویژه ببینید.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها