آغاز به کار «گشت رضویون» در استان هرمزگان / ارتقای امنیت در نقطه به نقطه شهر‌ها و روستا‌ها

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز طرح مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور خبر داد.

آغاز به کار «گشت رضویون» در استان هرمزگان / ارتقای امنیت در نقطه به نقطه شهر‌ها و روستا‌ها

علی صالحی از آغاز طرح مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور خبر داد و اظهار داشت: ‌یکی از ویژگی‌های مهم طرح گشت رضویون فراگیر بودن اقداماتی است که با هدف ارتقای امنیت عمومی در نقطه به نقطه شهر‌ها و روستا‌ها در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری بین دستگاه قضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناجا محقق خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت مردمی بسیج در این امر بزرگ را به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و افزود: نقش بی بدیل نیروی مقاومت بسیج در شئون مختلف کشور و اشراف آن به وضعیت و موقعیت محلات می‌تواند با هم افزایی ناجا و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در راستای شناسایی بستر‌های شکل‌گیری جرائم و مقابله با آن‌ها مثمرثمر واقع شود.

صالحی تصریح کرد: وفاق و همدلی بین نیرو‌های مسلح، کشور را در بالاترین تراز امنیت قرار داده است و همه این‌ها به واسطه جانفشانی‌ها و حضور وحدت آفرین مجموعه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در کنار مردم است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به مراجعه مردم به معتمدین خودشان در طرح رضویون و خصوصیت فداکاری و ایثار مجریان این طرح، توصیه کرد: از کنکاش در زندگی خصوصی مردم خود داری شود و همانگونه که در دین مبین اسلام تأکید به حفظ امانت شده است، امین مردم و محرم اسرار آن‌ها باشید.

وی به دقت نظر در تصمیم‌گیری‌ها و حفظ کرامت انسانی مردم و حتی مجرمین و مرتکبین جرائم تأکید کرد و اظهار داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی عوامل مؤثر در آن در همه محلات و مناطق مختلف به منظور افزایش امنیت اجتماعی همان هدفی است که دستگاه قضایی آن را پیگیری می‌کند و از این رو با کسانی که امنیت مردم را به هر نحوی سلب کنند برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.

در حاشیه مراسم آغاز گشت مشترک رضویون، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) و فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان در ایجاد امنیت پایدار، آگاه سازی به موقع و فعالیت‌های انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، مجموعه تلاش‌های صورت گرفته را گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان عنوان کردند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها