با امضای یادداشت تفاهم همکاری با سازمان نوسازی مدارس کشور؛

شرکت ایرانسل حامی مدرسه سازی شد

تفاهم نامه همکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با سازمان نوسازی مدارس کشور در راستای حمایت از پویش ملی «آجر به آجر» با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و مدیرعامل شرکت ایرانسل منعقد شد.

شرکت ایرانسل حامی مدرسه سازی شد

به گزارش خبر فوری و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، تفاهم‌نامه همکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با سازمان نوسازی مدارس کشور با موضوع تبلیغ و حمایت از پویش ملی " آجر به آجر"، با حضور مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل در شهر ویس خوزستان منعقد شد.


همزمان با افتتاح دبیرستان ایرانسل در بخش ویس شهرستان باوی، این قرارداد همکاری در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در حمایت از طرح تحولی مشارکت های مردمی"آجر به آجر" و با هدف بهره گیری از ظرفیت های این اپراتور ارتباطی به منظور تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی به امضای دو طرف رسید.


بر اساس این تفاهم نامه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل متعهد به انجام هماهنگی طراحی و اجرای پویش های تبلیغی مشترک در معرفی طرح تحولی "آجر به آجر" از طریق ساخت کلیپ، تبلیغات شهری و اطلاع رسانی این پویش مردمی با ارسال پیامک به مخاطبین و شناساندن سامانه «مهر مدرسه» در بسترهای تبلیغی و اطلاع رسانی شد.

همچنین کد دستوری #24* به منظور اتصال به سامانه «مهرمدرسه» برای واریز کمک های داوطلبانه مشترکین اختصاص یافت.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها