سخنگوی دولت:

۳۵۰ هزار شغل تا سال ۱۴۰۰ تثبیت و ایجاد می شود

سخنگوی دولت تثبیت اشتغال را استراتژی دولت یاد کرد و گفت: ایجاد و تثبیت ۳۵۰ هزار شغل تا سال ۱۴۰۰ در کشور پیش بینی شده است.

۳۵۰ هزار شغل تا سال ۱۴۰۰ تثبیت و ایجاد می شود

علی ربیعی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک طرح گردشگری در نوشهر با اظهار اینکه مهمترین کار دولت و ستاد اقتصادی تثبیت اشتغال در بخش‌های مختلف بوده است، افزود: تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵۰ هزار شغل در کشور پیش بینی شده است.

وی با اظهار اینکه بخشی از تثبیت اشتغال با استفاده از تسهیلات کرونایی و بخشی دیگر نیز با تسهیلات ارزان قیمت، بیمه بیکاری و غیره انجام می‌شود، گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار تثبیت و بازگشت به شغل را در کشور داشتیم.

ربیعی با بیان اینکه شیوع سبب شد تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گیرد، ادامه داد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ریزش نیرو نیز داشتیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند.

سخنگوی دولت ادامه داد: این افراد تخت پوشش بیمه بیکاری آمادگی دارند با گشایش‌های اقتصادی به کار خود بازگشت داشته باشند.

یک مجموعه رستوران با حضور سخنگوی دولت در نوشهر بهره برداری شد.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • وحید
    0

    پس از فروپاشی ارزش پول ملی دومینوی فروپاشی اقتصادی شروع میگردد و با ازبین رفتن محیط کار عملا" بجائی خواهیم رسید که مردم چه کار کنند و چه شغلی نداشته باشند نمیتوانند از عهده مخارجشان بربیایند ! در بعضی کشورها که دولتها منصف هستند اعلام بی اعتباری پول رایج را کرده و اجازه میدهند که مردم ارزش کار و کالا و خدمات با ارزهای جهانی مثل دلار و یورو ارزش گذاری شود تا قشر ضعیف مردم بتوانند زندگی کنند ! فکر کنم مطالبه مردم از دولت این بایستی باشد که اعلام کنند دیگر ریال اعتباری نداشته و از چرخه مبادلات روزانه خارج گردد تا مردم ارزش کار و کالای خود را براساس دلار و یورو دریافت نمایند !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها