ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در اردبیل/ اجرای طرح مدیریت نخاله‌ها از مبدا

فرماندار اردبیل از ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش با ایجاد بازار روز میوه در اردبیل خبر داد.

ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در اردبیل/ اجرای طرح مدیریت نخاله‌ها از مبدا

مسعود امامی یگانه در خصوص ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر اردبیل عنوان کرد: طی جلسات و برنامه ریزی های انجام شده تصمیم بر این شد که شهرداری اردبیل طرحی را در این زمینه در قالب ایجاد بازار روز آماده کند.

وی افزود: میوه فروشان از طریق فراخوانی که شهرداری اردبیل اعلام خواهد کرد اقدام به ثبت نام کنند تا وانت بارهای میوه فروش شهر اردبیل شناسنامه دار و ساماندهی شوند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: بر اساس این طرح قرار بر این است که در نقاطی که شهرداری مشخص خواهد کرد وان ت بارهای میوه فروش در قالب بازار روز فروش میوه بتوانند حضور داشته باشند.

امامی یگانه بیان کرد: وضعیت موجود وانت بارهای میوه فروش مشکلاتی از قبیل ایجاد ترافیک، مشکلات اجتماعی و همچنین بی نظمی در منظر شهری ایجاد کرده که با طرح یاد شده تمامی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص ساماندهی وضعیت نخاله ها در سطح شهر نیز اظهار کرد: ایستگاه های موقت همچنین ایستگاه طالب قشلاقی که محل دفن دائمی نخاله ها است در حال ساماندهی می باشد و در این زمینه نیز طی جلسه ای مقرر شد که شهرداری اردبیل مدیریت از مبدا را در خصوص نخاله ها در دستور کار قرار دهد.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: مقرر شد واحدهای شهرسازی مناطق مختلف شهرداری در این زمینه برآورد میزان تخریب و نخاله را با افرادی که قصد ساخت و ساز دارند هماهنگ کنند تا این مسائل مدیریت شود و در گوشه و کنار شهر پخش نشود و به سمت محل های مشخص هدایت شود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها