آل‌کثیر، بهترین بازیکن مرحله یک هشتم نهایی به انتخاب کاربران سایت AFC

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در جمع ۸ نفری که نامزد کسب عنوان بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا شده‌ بودند، رتبه نخست را از آن خود کرد.

آل‌کثیر، بهترین بازیکن مرحله یک هشتم نهایی به انتخاب کاربران سایت AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا با پایان بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا، در یک نظرسنجی از کاربران خود خواست بهترین بازیکن هفته اخیر این رقابت‌ها را معرفی کنند که عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس را با کسب 72 درصد، به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد.

آل کثیر با به ثمر رساندن تنها گل مصاف پرسپولیس و تیم السد قطر، موجب صعود شاگردان یحیی گل محمدی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا شد.

AFC درباره آل‌کثیر نوشت: این مهاجم 30 ساله که گلش نامزد کسب زیباترین گل هفته لیگ قهرمانان هم شده بود، برای دومین هفته متوالی گلزنی کرد و در خط حمله نماینده ایران دائماً دروازه السد را تهدید می‌کرد. او که 5 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد و در دو نبرد هوایی هم موفق بود از سایت آماری OPTA نمره 7.7 گرفت.

در همین حال حامد لک دروازه‌بان قرمزپوشان پایتخت که یکی دیگر از نامزدها بود با کسب 19 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت. آواد الفرج بازیکن تیم النصر عربستان با کسب سه درصد در جایگاه سوم ایستاد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لک نوشت: دروازه‌بان پرسپولیس که نمره 7.2 گرفته است، مقابل السد کلین شیت کرد و سه بار هم دروازه تیمش را نجات داد.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها