جانشین فرمانده ناجا:

آرامش مردم خط قرمز پلیس است

جانشین فرمانده ناجا آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: با اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش مردم مماشات نمی کنیم.

آرامش مردم خط قرمز پلیس است

سرتیپ پاسدار قاسم رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم، کشوری که امنیت آن زبانزد جهان است و علی رغم همه توطئه‌ها برای ناامن کردن کشور، ما از امن ترین کشورهای جهان چه در مرزها چه در شهرها هستیم.

سرقت و بر هم زدن آرامش مردم خط قرمز پلیس است

رضایی با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان به اندازه جمهوری اسلامی ایران در امنیت به سر نمی‌برد، افزود: ما آرامش را جز حقوق مردم می‌دانیم و سرقت و بر هم زدن آرامش مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود، برای ما سرقت کوچک و بزرگ فرق ندارد و این موضوع به طور جدی سازماندهی شده و هم اکنون نیز کشفیاتی که در کشور انجام شده بالا و بازدارنده بوده است.

وی گفت: مولفه‌هایی برای پیشگیری از سرقت وجود دارد که باید ارتقا یابد و بخش از آنها را در قالب قرار دادن باغبان و دشتبان و نگهبان محله دنبال خواهیم کرد این موارد مشارکت مردمی را در پی دارد که مردم نیز از آن استقبال کرده‌اند و ما نیز آن را انتشار خواهیم داد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: برخی از مؤلفه‌های امنیت خارج از اراده ناجا است، مثل برخی قوانین و مقررات که لازم است و باید زیرساخت‌های قانونی آن اصلاح شود، باید قوانین موجب پیشگیری شوند و بحث بازدارندگی را به دنبال داشته باشند و معنا ندارد سارقی دستگیر شود و بگوید برای بار بیست و هفتم است، که دستگیر می‌شوم و این نشان می‌دهد، که یک جای پای قانون می لنگد، لذا از مجلس انقلابی انتظار دارم با کارشناس انتظامی و قضائی قوانینی را که شایسته مردم و دستاوردهای انقلاب است وضع کنند، که برای جرایمی مثل سرقت بازدارنده باشد چرا که این موضوع از مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

قوانین راهنمایی و رانندگی پیشگیرانه باشد

رضایی با بیان اینکه ناجا امروز به عنوان سخنگوی مردم است، گفت: انتظار داریم این موارد به طور انقلابی انجام شود، موضوع دیگر در باب پیشگیری از سرقت موارد ایمنی است، مثلاً ساختمانی که ایجاد می‌شود، دارای پیوست حوادث است و باید پیوست انتظامی هم داشته باشد، صنعت هم باید مکلف شود خودروهای تولیدی را در برابر سرقت ایمن کند.

وی با بیان اینکه جرایم راهنمایی و رانندگی نیز باید پیشگیرانه باشند، اضافه کرد: دغدغه دیگر مردم اراذل و اوباش هستند، ما با کسانی که غداره می‌کشد و آرامش مردم را به هم می‌ریزند، مماشات نخواهیم داشت و در صحنه اراذل را ادب می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مطالبه جدی ما این است، که اگر فرد در صحنه دستگیر نشد قانون طوری باشد که به این موضوع با سرعت رسیدگی شود و زندانی برای این فرد در نظر گرفته شود که تأثیر گذار باشد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داودی
    0

    سردار عزیز یک بیماری وحشتناک چند ساله در ایران بوجود امده که در حیطه وظایف پلیس بخصوص پلیس راهور است وان اینست اکثرا بخصوص زن و مرد جوان در پشت فرمان اتومبیل و در حین رانندگی دایم راننده با گوشی موبایل دارد یا مینویسد یا میخواند حتی در جاده ها نیز مشاهده شده . برای جمع کردن این پدیده وحشتناک باید راهکار بسیار شدید پلیس در نظر بگیرد تا کسی جرعت این کار رادر حین رانندگی نداشته باشد جریمه این حرکت وحشتناک را از بین نمیبرد .این قبیل راننده ها باید اتومبیل انها بمدت شش ماه تا یکسال در توقیف پلیس قرار گیرد

  • ؟؟؟؟؟
    0

    پس چرا با ارائه مدارک و فیلم پلیس برای پیگیری سرقت خودرو پیگیری نمیکند ؟؟چرا؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها